DEAUTY BOX: MAART + WINACTIE! - AFGESLOTEN

woensdag, maart 27, 2013



Heel veel lente hangt er voorlopig nog niet in de lucht, maar daar zorgt de nieuwste Deauty box wel voor. De maart-editie staat helemaal, hoe kan het ook anders, in het teken van de lente en bevat alles om jou er het komende seizoen fris en stralend te doen uitzien. 

De Deauty box van de maand maart kan al meteen op mijn goedkeuring rekenen. Geen haarproducten deze keer, hoera!


De inhoud:

Revitalash - Advanced wimperserum - 1 ml (Full size 2 ml: 74,95 euro)
Ik was totaal verrast toen ik het Revitalash wimperserum in mijn box ontdekte. Als je weet dat dit full size product ruim 74 euro kost, is dit echt wel de moeite. Dit krachtige serum belooft mooie, gezonde wimpers binnen een aantal weken. 
Van een uitvinding gesproken!

Babor - Khanya of Africa - Revitalizing Body Lotion - 50 ml (Full size 200 ml: 20 euro)
Babor heeft mij al positief weten te verrassen met hun nagellak, dus ben ik zeker benieuwd naar deze herstellende body lotion met waardevolle oliën uit Marulazaad. 
Hij ruikt alvast zalig!


Yves Saint Laurent - Forever Youth Liberator - 5 ml (Full size 50 ml: 89 euro)
Rond het Forever Youth Liberator gamma van YSL is al heel wat te doen geweest. Deze crème zou het verouderingsproces flink afremmen en je huid er al na 7 dagen frisser en egaler doen uitzien. Zelf heb ik de crème nog niet gebruikt maar het klinkt zeker veelbelovend.

L'Oréal Paris - Nude Magique CC Cream - Full size: 13,99 euro
Na de gehypte BB-crèmes zijn er nu de CC-crèmes (color correction). Volgens velen dé nieuwste ontwikkeling in de beautywereld, ik ben nog niet echt overtuigd. Deze variant 'Anti-Fatique' belooft komaf te maken met een doffe teint, mij geeft hij helaas een oranje teint.


Een leuk extraatje deze maand is deze Babor voucher, waarmee je 15% korting krijgt op een Babor-gelaatsverzorging en 10% korting op een Babor-product naar keuze!


WIN 1 van de 5 DEAUTY BOXEN!


En, ik heb nog meer goed nieuws... 
Ik mag 5 lezeressen gelukkig maken met de nieuwste Deauty box van maart
Aangezien er verschillende versies rondgaan, kan de inhoud van jouw box er lichtjes anders uitzien, wat voor een extra verrassing zorgt! 



HOE DEELNEMEN?

Ik ben benieuwd naar jouw 'ultieme lenteproduct'. Welk product geeft jou dat gevoel en waarom hoort het volgens jou bij de lente? Tell me! 

Dat kan een bepaald gezichtsmasker zijn, een haarproduct, nagellak, of mascara waar je niet meer zonder kan. Het hoeft ook helemaal niet uitgebreid te zijn, kort en bondig samengevat in enkele woorden of met een foto. De keuze is aan jou!


- Mail jouw 'ultieme lenteproduct' naar: beautyblog.eva@gmail.com
- Laat een reactie na op dit artikel met een geldig e-mailadres. (Anonieme reacties worden niet aanvaard).
- Volg mij op Bloglovin' zodat je geen enkele winactie meer hoeft te missen! ;-)



De winactie loopt t.e.m. 5 april 2013 en is toegankelijk voor Belgische en Nederlandse lezeressen. (De winnaars worden persoonlijk verwittigd).

Good luck!





19 reacties

  1. Leuk! Ik doe graag mee. Mailtje is onderweg, en ik volg je al via Bloglovin'... (missoliviasworld@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik doe mee :) Ik heb je gemaild! En ik volg via Blovlovin <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lente mag nu echt wel komen.
    Ik heb dezelfde versie als de jouwe en ben er erg tevreden mee!
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke winactie !! Ik zou graag eens een deautybox proberen :-D

    mijn emailadres is sofie.henderickx@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je natuurlijk ook al via bloglovin <3

      Verwijderen
  5. Super leuk ik doe mee! Heb net een mailtje gestuurd (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Count me in, de versie met de Nuxe olie lijkt me ook hemels!

    Ik volg je uiteraard via Bloglovin' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een geweldige winactie ik zou er superblij meezijn als ik dit win!

    xx Daphne
    Twitter: @Outfitjes
    E-mail: Daphnev@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winactie, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de leuke actie, ik doe graag mee!

    dontloosefaith at hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super super leuk! Ik heb een mailtje gestuurd hihi. En ik volg je via bloglovin+geliked.

    Liefs,
    Britt (email: faithlinn@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sanne van den Berg31 maart 2013 om 22:27

    Ik heb gemaild!

    *fingers crossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je gemaild! Ik hoop dat het mijn lucky day is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe zeker mee!Ik heb zonet gemaild.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk! Mailtje is net verstuurd en ik ben nu een volgertje:)

    BeantwoordenVerwijderen