BOBBI BROWN - NATURAL BROW SHAPER

maandag, maart 04, 2013


Naast mascara is ook wenkbrauwgel een onmisbaar item geworden in mijn make-up tas. Om mijn wenkbrauwen netjes in toom te houden, gebruik ik elke morgen een wenkbrauwgel. Liefst eentje die ervoor zorgt dat alle haartjes mooi op z'n plaats blijven zitten, zonder dat je het product echt ziet of voelt.




In het verleden zijn er hier wel al verschillende wenkbrauwgels m'n make-up lade gepasseerd, waarvan de BrowMousse van Tweezerman eigenlijk de enige blijver was. Tot ik de Natural Brow Shaper van Bobbi Brown in het vizier kreeg...   



Ter vergelijking: links Chanel mascaraborstel, rechts Bobbi Brown Natural Brow Shaper

Toen de MUA bij Bobbi Brown hem demonstreerde wist ik meteen, die moet ik proberen! Ik kocht de kleurloze Natural Brow Shaper 'clear' aangezien ik mijn wenkbrauwen vooraf wat bijkleur met een wenkbrauwpotlood, maar er bestaat ook een gekleurde variant.

Wat ik persoonlijk wel handig vind, is het kleine (ietwat driehoekige) borsteltje waarmee je het product aanbrengt. Eens de wenkbrauwgel is aangebracht, droogt hij mat op waardoor het er heel natuurlijk uitziet. Geen glanzende korst dus ;-)



De wenkbrauwen blijven netjes op hun plaats en voelen (héél belangrijk) zacht aan, de hele dag. 

Een minpuntje?
Misschien de prijs, die ligt wat aan de hoge kant. Voor de rest wel een aanrader!




De Natural Brow Shaper is verkrijgbaar in de Bobbi Brown Studio Brussel en bij Parfuma Antwerpen.

Prijs: 21 euro (4,2 ml)
(5 # kleuren: blonde, mahogany, auburn, rich brown en clear)





6 reacties

  1. ik heb nog nooit wenkbrauwgel gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze lang gehad in Rich Brown en ik heb echt spijt dat 'ie op is :-). Fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel duur, vooral voor iets wat je evengoed met gewone haargel kan doen. Dat doe ik namelijk. Een oud mascaraborsteltje, haargel met medium hold, et voilà, mijn wenkbrauwen blijven ook mooi getemd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik al jaren die van Essence, werkt prima :-) Al ziet deze er natuurlijk veel mooier uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De gekleurde versie lijkt me ook wel interessant !

    BeantwoordenVerwijderen