BABOR NAIL COLOUR 'ST. TROPEZ'

woensdag, maart 20, 2013


Van stralend lenteweer valt er voorlopig nog niet veel te merken en daar lijkt ook nog niet meteen verandering in te komen. Gelukkig hebben heel wat cosmeticamerken ook dit jaar enkele frisse lentelooks voor ons klaarstaan!      

Babor creëerde twee prachtige lentelooks:  Eternal Sundays en Floral Beauty, waarvan ik jullie uit de laatste look graag de nieuwe nagellakkleur 'St. Tropez' laat zien. 




De kleur 'St. Tropez' is helemaal mijn ding! Zachtroze en neutraal van kleur wat op het eerste zicht misschien niet zo bijzonder lijkt, maar als je de kleur iets beter bestudeert zie je meteen die mooie gouden schittering!




Ook het flesje is een aanrader! Niet te groot (6 ml) en ligt perfect in de hand... Het kwastje is vrij vergelijkbaar met die van andere merken en is makkelijk in gebruik.




Hier heb ik twee laagjes 'St. Tropez' aangebracht. Als basis heb ik de Diorlisse ridge filler gebruikt, wat altijd wel een mooi en egaal effect geeft bij pastelkleurige nagellak.

Zoals je ziet is het resultaat mooi dekkend en egaal! En dat allemaal in combinatie met een snelle droogtijd... 



Ook qua houdbaarheid scoort dit lakje goede punten. Een week lang zonder chippen? Da's een record voor mij!



Welke nagellakkleur dragen jullie op deze astronomische lentedag?

De producten van Babor zijn exclusief verkrijgbaar in het Babor-schoonheidsinstituut.
Meer info vind je op www.babor.be

Prijs Ultra Performance Nail Colour 'St. Tropez': 11 euro (6 ml)
  




10 reacties

  1. Zo mooi! En ook echt helemaal jouw kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi! Zou ik zelf ook op mijn nagels doen! En een week zonder chippen! Cool! En de prijs is ook nog te doen! En de naam dan.. alleen voor de naam zou ik hem kopen :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur ! Ik heb iets gelijkaardigs van Essie op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kleur, ziet er bovendien goed uit op de nagel en valt zeker mee van prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, heel erg mooi kleurtje! Vind het altijd moeilijk om goede lichteroze kleurtjes te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kleurtje! En dekt ook verrassend goed, precies.

    BeantwoordenVerwijderen