PERSOONLIJK: INSTAGRAM #FEBRUARI

maandag, februari 04, 2013


Anders dan op een gewone weekdag gaat de wekker hier op zondagmorgen een stukje later af, om na enkele stevige stretchoefeningen - die ik heb afgekeken van de kat - te genieten van een deugddoend ontbijt! 

Chocoladebrood gaat er bij mij altijd in, hier gecombineerd met een tas heerlijk geurende koffie... De koffietas vond ik trouwens in de webshop van vivara. #verliefd! 



No stress... 


Macarons vind je tegenwoordig op zowat elke hoek van de straat. Deze zijn van bij McDonalds, en verdienen een mooie plaats in mijn top drie! 

Verkrijgbaar in vier lekkere smaken: framboos, chocolade, pistache en vanille. Proef zeker de pistache en vanille, overheerlijk...



Afgelopen vrijdag ging ik met de mama lunchen bij Arte, dé beste Italiaan in Antwerpen. Was weer véél te lang geleden... Snel weer?



Binnenkort is het Valentijn en dat is natuurlijk aan heel wat winkeletalages te merken. Deze chocolade hartjes met frambozensmaak van Daskalidès vallen alvast heel erg in de smaak!



Nieuwe favoriet onder de gezichtspoeders is deze Sheer Finish Loose Powder van Bobbi Brown. Geeft een natuurlijk resultaat, zonder cake-effect. Een musthave voor glimmende t-zones! (Bestaat ook in compacte versie).



Fijne maandag!






9 reacties

  1. Oh die koffietas heb ik ook! 3 verschillende zelfs, ooit voor gespaard met een of andere actie, maar inderdaad ook van Vivara :-) Toffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die koffietas is zo schattig en lekker retro :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk ouderwetse koffietas.

    prachtig roodborstje, hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, echt mooi gepresenteerd allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat een leuke winterkopjes en die macarons zien er ook lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het vogeltasje is zo mooi!!
    En die macarons moet ik eens gaan proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Redhotjillypeppers: De beste Italiaan van 't stad! Zeker de cotoletta milanese eens proberen ;-)

    @Kiss and Make-up: Merci!! :D

    BeantwoordenVerwijderen