DIPTYQUE, DIOR, BOBBI BROWN... ♥

maandag, februari 11, 2013


Wanneer er op zondag niet echt iets op de planning staat, durf ik al eens de creatieve toer op te gaan. Wat dacht je bijvoorbeeld van deze gepimpte vogelzaadprikker in hartvorm? Succes gegarandeerd in de tuin!



Niets is zo heerlijk als een kop verse koffie in één van mijn lievelingstassen. Deze snoepjesroze tas met leuk boordsteek-motief komt van bij iittala, liefde op het eerste zicht! 




Bij een koude winteravond hoort uiteraard ook een heerlijke geurkaars. De kaarsen van Diptyque zijn niet echt goedkoop maar wel echte aanraders! Ondertussen hebben er al drie exemplaren hun weg naar mijn stek gevonden. Deze 'Geranium & Rosa' is m'n laatste aanwinst.



Bobbi Brown bracht onlangs de Tinted Eye Brightener met nieuwe applicator én nieuwe verpakking op de markt, en die moest ik uiteraard proberen! De Tinted Eye Brightener is een beetje vergelijkbaar met de Touche Eclat van YSL, alleen iets dekkender. Ik ben benieuwd! Vanaf nu verkrijgbaar bij Parfuma.

Naast een uitgebreide collectie nagellak, heeft Dior ook allerhande tools om de nagels in topvorm te houden. Ik was al een grote fan van hun Top Coat en Diorlisse ridge filler, en wie weet binnenkort ook van deze Base Coat!



xoxo






6 reacties

  1. Ooh, ik ben benieuwd naar de nieuwe concealer van Bobbi Brown. Review je hem binnenkort?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben benieuwd naar de bobbi brown concealer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vooral benieuwd naar de Bobbi Brown concealer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vogeltjes in jouw tuin zullen tevreden zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Kiss & Make-up: Die komt er zeker! :D

    @Redhotjillypeppers: :-)

    BeantwoordenVerwijderen