DEAUTY BOX: JANUARI ♥

vrijdag, februari 15, 2013


De Deauty Box, dat blijft voor mij telkens weer één grote verrassing! Super benieuwd ben ik dan naar wat er allemaal onder dat zwarte dekseltje schuilgaat... That's me!

De vorige edities waren al een schot in de roos, met een mooie selectie aan make-up en verzorgingsproducten, maar deze keer veel dat een klein beetje tegen. Geen make-up deze keer, wat dan wel?



In de vorige Deauty boxen zagen we al (héél) veel haarproducten passeren, en stiekem had ik toch een beetje gehoopt dat deze box er iets anders zou uitzien...

L'ORÉAL PROFESSIONNEL 'Vitamino Color Masker' - 75 ml
Een fijn masker, daar niet van... Ik heb alleen niet echt het idee iets nieuws te 'ontdekken'. Deze verdwijnt ongetwijfeld in een of andere lade om mee te nemen op vakantie.

L'ORÉAL PARIS 'Elnett Luminize' - 75 ml
Zelf ben ik geen fervente haarlak-gebruikster, dit wordt er dus eentje voor de schoonmama. 

NARCISO RODRIQUEZ 'For Her' - 4 ml
Parfum is iets persoonlijk, en helaas is deze sample niet echt m'n ding. Voor de fans van de Narciso Rodriquez geur is dit natuurlijk een leuk extraatje voor in de handtas. 



L'OCCITANE 'Almond Shower Oil' - 75 ml
Met een hydraterende doucheolie is denk ik iedereen wel tevreden, zeker als ze naar amandelen ruikt. Deze ga ik met plezier uitproberen!

DERMALOGICA 'Daily Microfoliant - 13 g
Dé topper uit de Deauty box is deze Daily Microfoliant van Dermalogica! Ik heb er ooit al eens een staaltje van gebruikt, en was er compleet weg van. Verwijdert dode huidcellen in alle zachtheid en da's precies wat ik nodig heb. De kleine verpakking is ook ideaal om in je weekendtas te proppen, en bevat voldoende inhoud om het product lang genoeg te kunnen testen.




Het meest enthousiast ben ik over de doucheolie van L'Occitane en de Daily Microfoliant van Dermalogica. De andere net iets minder, sorry Deauty... Volgende keer misschien iets minder haarproducten?



Voor een abonnement op de Deauty Box betaal je:
- Maandelijks abonnement: 15 euro
- 3 maanden abonnenment: 45 euro
- 12 maanden abonnement: 165 euro





5 reacties

  1. Jammer dat er veel haarproducten in zaten dit keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de l'Occitane olie het leukst van alle producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke blog heb je ! ik ben zelf net ook begonnen aan een blog (www.beautiful217.blogspot.nl);) veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen