DEAUTY BOX: FEBRUARI

woensdag, februari 27, 2013


Bij Deauty zijn ze helemaal klaar voor een nieuwe start. Want na zo'n gure winterperiode heeft onze huid meer dan ooit nood aan wat extra's, en dan komt een nieuwe Deauty box zoals deze goed van pas.

De binnenkant van de februari box kreeg een fraaie foto, wat de box net iets spannender maakt. Voor de creatievelingen onder ons bedacht Deauty enkele handige tools waarmee je het deksel in een handomdraai omtovert tot een originele fotokader. 




Maar de belangrijkste vraag blijft natuurlijk, ben ik tevreden met de inhoud? Voor een stuk wel, al vind ik een beetje jammer om opnieuw een haarproduct te zien. 

L'Oréal Professionnel - Mythic Oil Shampoo - 250 ml
Liefhebbers van deze Mythic Oil shampoo zullen wellicht in de handen klappen met deze full-size fles, maar ik ben er geen fan van.



Eucerin - Douchegel pH5 - 75 ml
Een douchegel in een iets minder glamoureuze verpakking misschien, maar wel een zegen voor mijn gevoelige huid. Neutrale geur & vrij van irriterende ingrediënten. Ik ben fan!

Biotherm - Biomains handcrème - 20 ml
Zomer of winter, in mijn handtas is altijd wel een tube handcrème te vinden. Deze Biomains van Biotherm is naar het schijnt een echte klassieker voor handen én nagels. Mijn eerste indruk? Deze is niet vettig en ruikt heerlijk!  





L'Oréal Paris - Super Liner Blackbuster - Full size
Met deze zwarte eyeliner ben ik heel tevreden! Als grote fan van de Bobbi Brown Gel Eyeliner raak ik nog nauwelijks een andere aan, maar deze handige pen lijkt mij super handig voor op vakantie. Geen gesleur met kwastjes!



Conclusie?
Voor mij is de februari box zeker geslaagd, al heb ik niet echt veel nieuwigheden ontdekt.

Wat denken jullie?





6 reacties

  1. Jammer dat de Deauty box in 2013 niet meer zo leuk/verrassend is al voorheen. Ik twijfelde nog om mij te abonneren, maar als ik de inhouden zie, ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer teleurstellend vind ik, ben absoluut geen fan van die haarolie toestanden. Had nét iets meer verwacht, als maart weer tegenvalt, zal het mijn laatste box zijn,vrees ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. velen vinden dat het niveau al aan het dalen is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Buiten de Mythic Oil shampoo zijn het allemaal producten die ik zou gebruiken, dus ik ben niet ontevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was vooral erg blij met de shampoo :-) Maar eigenlijk blijft ik best tevreden over Deauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem wel leuk! Ik zou alle producten kunnen gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen