WIN: NUXE BIO BEAUTÉ SKINCARE! - AFGESLOTEN

woensdag, januari 02, 2013


Voor de meesten onder ons liggen de vele feestjes al ver achter de rug. Heeft jouw huid net iets te veel geleden onder al dat feestgedruis en dringend nood aan een stevige opkikker, dan kan dit setje van Bio Beauté by Nuxe misschien soelaas bieden.

Ik mag drie producten uit het Bio Beauté by Nuxe gamma met clementinecellen wegschenken aan één lezer!


WAT KAN JE WINNEN?

-  Smoothing and 24hr Moisturizing Emulsion: een luchtige emulsie met stamcellen van clementines en bloemblaadjes van klaprozen die de huid intens hydrateert en gladstrijkt (normale tot gemengde huid).
- Smoothing and 24hr Moisturizing Enriched Cream: dezelfde innovatieve formule als in de emulsie, maar dan meer gericht op een drogere tot zeer droge huid.
- Eye Contour Care: een bio-gecertificeerde stimulerende oogcontourcrème die alle tekenen van vermoeidheid aanpakt. Clementinecellen en bosbessenextract verminderen wallen, kringen en huidveroudering. 


HOE KAN JE WINNEN?

* Stuur een mailtje met als onderwerp 'Winactie Nuxe' + naam en adres naar beautyblog.eva@gmail.com.
* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!
* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



De winactie loopt t.e.m. 12 januari 2013, de winnaar wordt persoonlijk verwittigd.


*De winnaar van de Nuxe winactie werd persoonlijk verwittigd*







17 reacties

  1. Mijn huid kan een opkikkertje gebruiken ! #examenstress

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit lijkt me echt een wonderoplossing voor mijn huid die nu dof is na de feesten (te veel champagne, massa's make-up...)
    Mijn email is (eva_verhoeven@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb nog nooit eerder van dit merk gehoord, ben enorm benieuwd! Mijn huid kan het hele jaar door een oppepper gebruiken, dus uiteraard doe ik mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik doe mee, ben altijd heel benieuwd naar nieuwe producten, vooral tijdens deze winterse maak-je-huid-nog-drogere maanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We worden er helaas niet jonger op en om mijn huid zo strak, rimpelloos en vlekkeloos mogelijk te houden komt een smeerseltje wel van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee hopelijk win ik eens ik doe zo vaak mee maar win nooit pff hopelijk nu wer voor de 7 de keer good luck !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 3-jarig beautyblog bestaan.
    Ik doe graag mee aan je winactie. Mijn huid kan trouwens een stevig opkikkertje gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nuxe, leuk! Ik heb er nog maar 2 producten van (met de rozenblaadjes) en vind deze erg leuk! Mailtje is onderweg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb van dit merk zo'n sampleset gekocht bij iU.
    Mijn favoriet: de Huile Prodigieuse (een droge olie voor gezicht, huid en haar) en de Crème Prodigieuse.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een heel erg geschikt product voor mijn huid! ik zou het graag uitproberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me awesome om te winnen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Producten die ik wel eens zou willen testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nuxe! Leuk!

    Ik zou het graag willen proberen en daarom doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van dit product word ik wel nieuwsgierig, ikken het niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Onbekend is onbemind?
    Graag testen die handel!

    BeantwoordenVerwijderen