WIN: MAX FACTOR PAKKET! - AFGESLOTEN

donderdag, januari 03, 2013


Ook na de feestdagen zorgt Max Factor voor een stralende look! Dit pakketje bevat alle nodige basics voor een egale teint en subtiel geaccentueerde lippen. Samen met de handige Flipsticks, zorgt de whitening tandpasta tenslotte voor een stralende glimlach!        
  
WAT KAN JE WINNEN?

- MAX FACTOR FACE FINITY 3-in-1 foundation SPF20 'rose beige'
- MAX FACTOR FLIPSTICK COLOUR EFFECT 'gipsy red', 'salsa red' en 'bloomy pink'
- ORAL-B 3D White Luxe tandpasta



HOE KAN JE WINNEN?

* Stuur een mailtje met als onderwerp 'Winactie Max Factor' + naam en adres naar beautyblog.eva@gmail.com.
* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!
* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



De winactie loopt t.e.m. 12 januari 2013, de winnaar wordt persoonlijk verwittigd.


*De winnaar van de Max Factor winactie werd persoonlijk verwittigd* 





13 reacties

  1. Ik doe graag mee, mailtje volgt nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook mee!! Leuke mix van producten!

    grtjs,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag terug mee. Lijkt me super tof om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Axelle Timmermans4 januari 2013 om 20:46

    Ook met deze winactie doe ik graag mee!
    Groetjes,
    Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer een leuk pakketje :-) mailtje is verstuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n leuke actie! I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook aan deze actie doe ik graag mee, als het nog kan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen