WIN: DIOR 'DIORSKIN NUDE SHIMMER'! - AFGESLOTEN

vrijdag, januari 04, 2013


Heel wat lezeressen van Eva's Beautyblog houden van een beetje luxe. Net als ik, zijn ze er zich van bewust dat een goede highlighter onmisbaar is in elke make-uptas! Wie de stralende eigenschappen van deze magische highlighter zonder al te veel bling bling nog even wil nalezen, klikt best hier

Overtuigd?
Kijk dan snel verder, deze Diorskin Nude Shimmer kan namelijk de jouwe worden!  


HOE KAN JE WINNEN?

* Stuur een mailtje met als onderwerp 'Winactie Dior' + naam en adres naar beautyblog.eva@gmail.com.
* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!
* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



De winactie loopt t.e.m. 12 januari 2013, de winnaar wordt persoonlijk verwittigd.


*De winnaar van de Dior winactie werd persoonlijk verwittigd*






35 reacties

  1. Ook ik hou van een beetje (veel) luxe :)!
    Ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik hou ook wel van luxe, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik heb nog niks van Dior! Ik houd van luxeproducten, maar dat is wel duur :)misschien op deze manier?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh deze wil ik al zo lang, hij is zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Dior is echt kwaliteit en dat is voor iets wat je op je huid smeert toch wel erg belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben fan van Dior én van highlighter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet deze highlighter er mooi uit! Laat ik dan maar snel een mailtje sturen. bedankt voor deze winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Luxe & shimmer: daar zeg ik geen neen tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk :) ik heb net een mailtje gestuurd x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zo hard de moeite! Het mailtje komt er dadelijk aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga je nu ook mailen! Super zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi product! En dat het van Dior is maakt het allemaal nog een beetje leuker, niet ;)? I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk ik doe mee! Ik volg al een hele poos via Bloglovin (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mieke van Deventer4 januari 2013 om 19:01

    Ik heb ook meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Axelle Timmermans4 januari 2013 om 20:44

    Superleuke winactie!
    Ik doe zeker mee!
    Groetjes,
    Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer zo'n mooie winactie ! Ik doe nog eens mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sooo pretty!! Ik heb je gemaild! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super winactie ;)

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een leuke winactie dit, ga je meteen volgen op bloglovin en een mailtje sturen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb je gemaild ;) super winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie highlighter, ik doe zeker mee!!^^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook hierbij is een mailtje verstuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige winactie ! Ik doe mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig product! vooral voor dames met een lichte huid, zoals ik :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow dit zou mijn eerst echte luxeproduct worden! haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een pareltje van Dior. Ook ik doe mee met de actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hou van highlight producten! Zo'n luxe-product daar zeg ik geen nee tegen ^^ (maar mijn bankrekening wel!) Wat zou ik deze graag winnen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige highlighter zeg <3 *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe ook mee! Ik hou van luxeproducten maar door huishuur en etc. komt daar vaak niet veel van in huis. Leuke winacties, Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gelukkig kom ik regelmatig eens kijken op je blog, net op tijd om mee jouw blogverjaardag te vieren! Proficiat!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke winactie, ik heb meegedaan! :)
    xx Zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ongelofelijk mooie highlighter, dit pareltje..
    Ik doe zeker mee met deze actie :-)

    BeantwoordenVerwijderen