PRINTEMPS PRÉCIEUX DE CHANEL + SWATCHES

vrijdag, januari 25, 2013


Vorige week konden jullie hier alles al lezen over de nieuwe voorjaarslook Printemps Précieux de Chanel, en vandaag krijgen jullie enkele swatches zien van het Poudre Signée, de nagellakleur 'Fracas' en het lippenpotlood 'Palissandre'. 

De collectie ligt sinds kort in de winkels, en ik heb zo de indruk dat sommige producten zoals het 'Poudre Signée' en de nagellak 'Fracas' heel snel de winkel uit gaan. Mocht u deze, of een van de andere pareltjes uit de collectie om één of andere reden nog niet hebben aangeschaft, kijk dan vooral verder!





POUDRE SIGNÉE DE CHANEL
Prachtig om te zien én te gebruiken! Z'n zachte, lichtbeige kleur oogt bijzonder natuurlijk op de huid en tovert een mooie gezonde glans. Voor een subtiel resultaat breng ik het poeder het liefst aan met een stippling brush, dus niet met het bijgeleverde kwastje/sponsje.



Het Poudre Signée is eigenlijk zoveel meer dan een gezichtspoeder, hij doet het ook prima als highlighter én als oogschaduw. Drie producten in één doosje dus!




Buiten het prachtige 'Poudre Signée', zijn er natuurlijk nog een aantal aanraders in deze collectie... De nagellakken!



Chanel heeft er dit voorjaar drie in de collectie, 'Fracas', 'Emprise' en 'Accessoire'. Het snoepjesroze 'Fracas' en het perzikroze 'Emprise' zijn persoonlijke favorieten die je absoluut van dichtbij moet bekijken!

Over de donkerrode kleur 'Accessoire' was ik iets minder enthousiast, aangezien ik een gelijkaardige kleur ('Rouge Noir') bezit, die ik minstens even mooi vind.




Ik vind 'Fracas' vooral een mooie zomerkleur! Opvallend roze zonder echt flashy te zijn. De subtiele shimmer is bijna niet te zien, maar geeft wel een sprankelend effect. Dekt bovendien perfect in twee lagen.





Nog zo'n mooie kleur is 'Emprise', een elegante perzikroze kleur die jullie heel binnenkort mogen verwachten in een apart artikel.



Voor de fans van donkere lipsticks bracht Chanel een passend lippenpotlood uit, hier in de kleur 'Palissandre'. Donkere lippotloden zijn niet echt iets wat ik vaak gebruik, maar de zachte smeuïge textuur van dit potlood heeft me wel benieuwd gemaakt!



Superhandig is dit kwastje, dat zich aan de andere kant van het lippenpotlood bevindt. 




De Printemps Précieux de Chanel collectie ligt vanaf 18 januari 2013 in de winkels!



- Poudre Signée de Chanel: 55 euro
- Joues Contraste '76 Frivole': 38,50 euro
- Les 4 Ombres '39 Raffinement': 49,50 euro
- Ombres Contraste Duo '37 Sable-Émouvant': 39 euro
- Stylo Yeux Waterproof '89 Or Rosé', '100 Santal', '102 Béryl': 23,50 euro
- Rouge Allure '112 Fantasque', '114 Précieuse', '116 Envoutante', '119 Captivante': 32 euro
- Rouge Allure Velvet '42 L'éclatante', '43 La Favorite': 32 euro
- Rouge Allure Extrait de Gloss '69 Merveille', '70 Attirance': 32 euro
- Le Crayon Lèvres '58 Rubellite', '59 Palissandre': 22 euro






17 reacties

  1. Fracas is echt een kleurtje waar ik voor val, prachtig! Het poeder vind ik super voor zijn details, echt heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw! Dat poeder is bijna ta mooi om te gebruiken :)! En Fracas is het ideale zomer-roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel erg fan van de lakjes en het Poudre Signée wil ik zeker ook nog kopen, alleen al voor het printje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook weer fan van de collectie hoor, meer dan van de vorige, dat poeder en Fracas zijn uiteraard ook mijn favorieten dus ik ben het met je eens dat die wel eens heel snel uit de rekken zullen zijn!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. is fracas een koraalkleurtje, want zo lijkt ie wel? mooi is fracas in elk geval wel :)

    mooie spulletjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige collectie ! Ik vind alles even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi!! Ik heb het poeder, maar ik heb het nog niet durven gebruiken, té mooi :)
    De fracas vind ik ook heel mooi, ga ik nog halen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. DIe highlighter ziet er zoo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die poeder is echt heel erg mooi!
    Jammer van het prijskaartje!

    Liefs Wendy
    www.proudbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie producten.
    Ik vind de nagellak Fracas erg mooi, maar ben over het algemeen niet zo tevreden over Chanel nagellakjes helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw zo mooi, maar wel prijzig haha :)

    BeantwoordenVerwijderen