PINK ♥ WISHLIST

maandag, januari 28, 2013


Na het gure winterweer van afgelopen dagen wordt het stilaan tijd om ons te verdiepen in de nieuwste trends voor aankomende lente en zomer! Ik maakte voor jullie alvast een kleine selectie van enkele niet te missen nieuwigheden. 

Afgelopen vrijdag gespot én gewild: deze trendy 'Gigi' sandalen van Sam Edelman (1.) - prijs: 95 euro (Monar Antwerpen)

'Bows are cute' ..., en dat zijn deze strikjes oorbellen van Just Julia (2.) zeker! Verkrijgbaar in zilver, rosé goud en goudkleur: 22 euro (Justjulia.be)

Perfecte zomerkleur voor de nagels: Nail Polish 'Pink Valentine' van Bobbi Brown (3.) - prijs: 18 euro (Cosmeticary en Parfuma)

Een nieuwe mascara bij Chanel! Deze 'Le Volume de Chanel' (4.) belooft prachtig gescheiden en volumineuze wimpers. Verkrijgbaar in 3 kleuren: 30,50 euro (Parfumerie).

Happy monday!
xx  



13 reacties

  1. Mooie nagellak! Het roze doet mij al aan de zomer denken :) Waar kan je de producten van Bobbi Brown vinden? Lijkt mij toch wel een kwalitatief merk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nagellak! Het roze doet mij al aan de zomer denken :) Waar kan je de producten van Bobbi Brown vinden? Lijkt mij toch wel een kwalitatief merk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @anoniem: In België vind je de producten van Bobbi Brown bij Cosmeticary (Brussel) en Parfuma (Antwerpen) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wishlist! Vooral die bobbi brown nagellak is leuk. Helemaal summerproof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, die sandaaltjes op de foto maken me al helemaal verlekkerd. ik hou van zomerschoeisel :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oe, die kunnen echt één voor één ook op mijn wish list :-)
    Die sandaaltjes staan er trouwens al langer op maar ja, wie weet is 2013 het jaar :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben die sandaaltjes al in verschillende kleurtjes tegen gekomen, ze zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie wishlist! Die oorbelletjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Roze is altijd goed ! :) Die sandaaltjes zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke wislist! Ik vind de strikjes van JustJulia altijd zo leuk!
    Mooie nagellak ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil die sandalen ook wel

    BeantwoordenVerwijderen