PERSOONLIJK: INSTAGRAM #JANUARI

maandag, januari 21, 2013


De iPhone is ondertussen voor velen een onmisbaar item geworden. Sinds kort heeft dit handige ding ook z'n weg naar mijn huis gevonden, en ik ben behoorlijk onder de indruk moet ik zeggen!

Ik maakte al gebruik van Instagram op mijn vorige smartphone, maar met de iPhone verloopt alles toch iets sneller en heb je ook meer mogelijkheden. Momenteel is het nog een beetje zoeken hoe alles werkt, maar ik vermoed dat ik er wel vrij snel mee weg zal zijn ;)

Volgen kan op Instagram (Evablog) en ik ga ook proberen om op regelmatige basis een persoonlijke Instagram blogpost toe te voegen. Dit is alvast de allereerste!



Een streling voor het oog... deze badzepen van het Portugese merk Claus Porto! Na de zalige frisse citroengeur 'Banho', twee nieuwe varianten in de badkamer #Favorito en #Voga

Exclusief verkrijgbaar bij Parfuma Antwerpen en Senteurs d'Ailleurs Brussel.



Sneeuwpoes... dolle pret!



Macarons met chocoladesmaak van de Aldi én de nieuwe nagellakkleur 'Fracas' uit de voorjaarscollectie Printemps Précieux de Chanel. More pictures soon!...



Nog steeds een grote favoriet: de K-PAK lijn van JOICO! Verzorgt en herstelt zonder het haar te verzwaren.




Happy monday!
xx





9 reacties

  1. altijd leuk om te lezen / bekijken dit soort artikeltjes (:
    en dat lakje van chanel is pretty !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel!
    Zijn die macarons van de Aldi wat?

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Macarons in de Aldi? Dat moet ik ook is meebrengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Liesbeth: Thx! Ze gaan niet zo vlotjes binnen als die van Ladurée, maar ça va nog. Prijs/kwaliteit zijn ze zeker ok! :D

    @Marijke: Yup! In het vriesvak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je al op Instagram. Ik zou echt niet meer zonder iphone kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede Blogger ; over de make up voor 30+ (Bobbi Brown)heb je al eens Laura Geller serious couverage and Spackle primer geprobeerd? Super mineralen make up in America een hype.

    Gr. Elle

    BeantwoordenVerwijderen