NEW YEAR 2013!

maandag, januari 14, 2013


Traditiegetrouw worden er bij ons niet op kerstavond maar met Nieuwjaar cadeautjes uitgedeeld, en die hadden jullie uiteraard van mij nog te goed! 

Enkele heel leuke verrassingen, waaronder deze handige organizer van Bobbi Brown die - wegens het vrij hoge prijskaartje - al oneindig lang op de wishlist stond en nu ook in mijn bezit.  



Een handig ding is het! Praktisch, met aan de ene kant ruimte waarin je al je kwasten kwijt kunt, en aan de andere kant voldoende ruimte voor make-up. De organizer is vervaardigd uit een stevig nylon, waardoor je hem ook makkelijk kan reingigen met water mocht hij ooit vuil worden.




Duim omhoog voor de zalige Bath & Shower Gel van Molton Brown! Deze in de geur 'Seamoss' is echt fantastisch! Lekker fris én superzacht voor de huid. Het kleine flesje is de 'Rock Mint' Hand Wash, die mee in het pakje stak.



Badproducten in een mooie verpakking hebben bij mij altijd een streepje voor. De verpakking van deze Claus Porto badzeep is allesbehalve 'gewoontjes' te noemen en kreeg daardoor meteen al een vaste stek in de badkamer. 

Instant vakantiegevoel gegarandeerd!



De legendarische Crème de Rose lip balm van Dior hoeft geen verdere uitleg, denk ik. Geliefd voor zijn heerlijke rozengeur, en misschien ook wel voor die mooie verpakking! Ik ben benieuwd of hij even goed is als de lip balm van Bobbi Brown!



En jullie?






10 reacties

  1. Het mooiste pakje die ik bij Nieuwjaar gekregen heb is mijn nieuw fototoestel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice gifts! Ik heb eerder non skin-care dingen gekregen, al zat er ook wel nog een IPXL bon bij.. En die gaat naar een Dior powder brush, denk ik ;-)

    Hoe ziet die Bobbi Brown organizer er verder uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes! Ik mocht dit jaar allesbehalve klagen, ben zo content met al mijn beautyspulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb net nog zitten kwijlen bij de nieuwe collectie van bobbi brown en nu komt dit voorbij,jaloers !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Leuk cadeautje. ;) Ik heb mijn rijlessen gekregen! Of nouja, eigenlijk was ik al bezig. Heb je de winnaars van de winacties al gecontacteerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Isabelle: IPXL bonnen zijn altijd tof, vind ik :D

    Wat de BB organizer betreft, hij is net niet te groot (20cm x 18cm x 6cm) en sluit d.m.v. een ritssluiting. Links een vak voor kwasten, rechts één grote ruimte met tussenin nog 2 opbergzakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe cadeautjes :-) Mijn leukste cadeautje kwam van Sephora. Need I say more? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen heb je gekregen, ik ben best benieuwd naar die lippenbalsem en het tasje.

    BeantwoordenVerwijderen