HAPPY NEW YEAR + WIN: GIVENCHY MAKE-UP! - AFGESLOTEN

dinsdag, januari 01, 2013





















HAPPY 2013!

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat 2013 een jaar vol vreugde, geluk en nieuwe ontdekkingen mag zijn.   

Het nieuwe jaar inzetten doen we alvast met een nieuwe fantastische winactie!   
Geen enkele beautylover heeft ooit teveel make-up, right? Zeker niet als we het over Givenchy hebben! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar pas ontdekt heb hoe fijn dit merk wel is. Afgelopen zomer maakte ik kennis met het Poudre Bonne Minne, en nog steeds ga ik de deur niet uit zonder een vleugje van deze fantastische bronzer!

Givenchy heeft echter nog meer fantastische producten, en die kunnen jullie vandaag winnen!


WAT KAN JE WINNEN?

Een pakketje met deze 5 Givenchy producten:

- Mister Smooth Smoothing Primer
- Rouge Interdit lipstick 'liv's lips'
- Pop Gloss Crystal Sun Lip Gloss 'island papaya'
- Pop Gloss Crystal Lip Gloss 'coral impression'
- Vernis Please! 'acoustic purple'  



HOE KAN JE WINNEN?

* Stuur een mailtje met als onderwerp 'Winactie Givenchy' + naam en adres naar beautyblog.eva@gmail.com.
* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!
* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



De winactie loopt t.e.m. 12 januari 2013, de winnaar wordt persoonlijk verwittigd.


*De winnaar van de Givenchy winactie werd persoonlijk verwittigd*






41 reacties

  1. Super leuk ik doe mee! Ik volg via Bloglovin (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh waaaaauw! supertof (:
    nog congratz met het 3jarig bestaan van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk.! ik doe mee.
    ik volg je via gfc & bloglovin.
    je facebook kon ik niet vinden :$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Esther Breugelmans1 januari 2013 om 18:12

    Love it! Ik doe graag mee! :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winactie alweer! Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe actie!
    Addicted to your blog :-)!

    Happy New Year!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy NY!
    Ik doe zeer graag mee met deze winactie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy 2013!! Ik heb een mailtje gestuurd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou een prachtig 2013!
    Wauw.. Givenchy! Ik doe graag mee!
    Ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe natuurlijk ook mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. (dat was Isabelle, natuurlijk, die Is van daarnet)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee! Super mooie set. Heb je ook geliked via Bloglovin en volg je nu ook whoehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke winactie!! Geweldig cadeau!!
    Ik doe mee :)

    Voor jou ook een Gelukkig Nieuwjaar gewenst!

    Ik volg je via Bloglovin en heb je bericht geliked!!

    Groetjes
    Delphine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Givenchy... Love it! Supermooi! Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De producten van Givenchy zien er alleen al prachtig uit.. Wat zal dat een geweldige aanwinst zijn voor m'n make-up stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb nog nooit iets van Givenchy gehad, dus ik ben benieuwd. I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, ik doe mee!
    Gelukkig nieuw jaar nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, de Acoustic Purple vind ik zooooo mooi! En over Mister Smooth heb ik al erg veel goeds gehoord dus die zou ik ook wel graag testen :-) I'm in :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! wat een prijzen, I ♥ Givenchy! Meteen mailtje sturen.

    x Nadia S.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw leuke spullen ik hoop dat ik eindelijk eens win ik doe altijd mee ga zo door en hopelijk tot de volgende keer als ik gewonnen zou hebben leuke meid bn jij !! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super tof merk, ik doe ook mee!

    groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkig nieuwjaar!!!
    een mooi kado voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I'm in, ik heb een mailtje gestuurd en follow je al op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke winactie, ik doe mee.
    Ik heb je al een mailtje gestuurd!
    Ik volgde je al op bloglovin en heb het artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb al een mailtje gestuurd maar ben er vergeten in te vermelden dat ik ook een reactie zou plaatsen! Mijn excuses. Bij deze, ik doe ook mee. Succes aan iedereen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauwww zo gaaf ik zie het gelukkig nog op tijd!! Love Givenchy..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ofcourse im in!
    ben helemaal weg van lipgloss. Over givency heb ik veel gehoord, maar nog nooit mogen proberen. Fingers crossed.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooh het regent mooie winacties hier! Ik doe heel graag mee als het nog kan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goed evenwichtig samengesteld pakketje, ik doe mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen