COWSHED SALES @ SEPHORA!

vrijdag, januari 11, 2013


Hier in België zijn de solden al even aan de gang, in Frankrijk daarentegen was het nog wachten tot 9 januari om enkele leuke koopjes te kunnen meepikken. Doorgaans zijn de solden in Rijsel een stuk interessanter, zeker de beautyspullen! Bij Sephora bv. kan je tijdens de solden echt heel interessante stuks vinden aan belachelijk lage prijzen.

Zo zag ik er dit setje badproducten van Cowshed, een populair Brits merk dat voor 100% uit natuurlijke ingrediënten bestaat. Ik kende het merk vooral van de badproducten, maar er is ook een uitgebreid gamma haarproducten én zelfs een speciale lijn voor mama's en baby's verkrijgbaar!


Ik weet niet hoe uitgebreid het gamma van Cowshed in Sephora is, maar dat ga ik de volgende keer zeker verder uitspitten ;). 

Deze leuke gift sets kwam ik toevallig tegen bij het buitengaan. Een schattig doosje met daarin een 100 ml bath & shower gel en een 100 ml body lotion, verkrijgbaar in 3 verschillende geuren. 


Er stonden er wel een twintigtal doosjes, en kon het gewoon niet geloven toen ik de soldensticker van -70% zag! 
5,07 euro i.p.v. 16,90 euro? Dat kon ik echt niet laten liggen, en dus nam ik er meteen één in elke geur mee!


- Knackered Cow Relaxing Duo Gift Set: ontspannend duo met lavendel en eucalyptus om helemaal tot rust te komen.

- Grumpy Cow Uplifting Duo Gift Set: nieuwe energie dankzij de stimulerende geur van mandarijn, grapefruit en petitgrain.

- Invigorating Wild Cow Duo Gift Set: revitaliserend dankzij de essentiële oliën van citroengras, gember en rozemarijn.


In ben ondertussen helemaal fan geworden van het merk! Het zijn echt fijne producten zonder de gevoelige huid uit te drogen, maar die bovenal superlekker ruiken. Zo jammer dat ik er niet meer van heb gekocht!

(Foto's zijn genomen met de iPhone)




Staat een bezoekje aan Sephora niet meteen op de planning, dan kan je uiteraard altijd een kijkje nemen op de website van Cowshed.

Happy weekend!
xxx




11 reacties

  1. Klinkt leuk! Ook wel een erg mooie sale erop :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje! Ik vind de vormgeving ook zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cowshed? Nog nooit van gehoord! Altijd leuk om nieuwe merken te leren kennen, lekker door hun producten neuzen. :) Als deze je heel erg bevallen (of tegenslagen, wie weet), maak je dan een review?
    Fijn weekend xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZALIG! Rijsel staat bij ons nog op de planning, misschien moet ik wachten tot volgende soldenperiode ;-)

    Cowshed wil ik echt al lang proberen, dat ziet er alleen al zo mooi uit en I LOVE natuurlijke producten!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh amai, echte koopjes!!
    Ik wist ook helemaal niet dat de solden daar later starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Liesbeth: Rijsel moet je zeker eens doen! Absolute aanrader! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lucky bastard! Heerlijk merk :) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm.. dan moet ik misschien eens de Franse Sephora website 'raadplegen' ;)

    BeantwoordenVerwijderen