BOBBI BROWN: WRAPPED!

maandag, januari 07, 2013

Cadeautjes zijn altijd leuk! Zeker wanneer ze eens op een andere, originele manier zijn verpakt, zoals hier bij Bobbi Brown. Ik denk dat ik wel uren heb zitten staren naar het prachtige inpakpapier, dat speciaal voor de Holiday Collection een mooie opdruk van parels meekreeg.


Check de fluoroze binnenkant van het inpakpapier én het doosje, heel mooi!




Het zwart gelakte opbergdoosje met BB-opdruk is leuk, maar de inhoud is natuurlijk nog leuker! Dé populaire Eye Sweep Brush om oogschaduw aan te brengen (deze is echt super superzacht!) en de Extreme Party mascara waar jullie zeker nog een artikel over te zien zullen krijgen.



Fijne maandag!
xoxo
Eva




12 reacties

  1. Bijna te mooi om te openen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alleen de verpakking is al een cadeautje hihi (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo moooi! Instant luxe gevoel :) love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, supermooi! Dàt zat er dus in het pakje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een leuk cadeautje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf! Die doos is zo handig om je Bobbi Brown producten in te steken, plus ik vind de roze binnenkant echt heel mooi. Ik kan niet wachten op de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op Bobbi Brown, zulke pracht producten!

    BeantwoordenVerwijderen