BOBBI BROWN - PINK & RED COLLECTION

donderdag, januari 24, 2013


































Perfect passend bij Valentijn dat er zit aan te komen, pakt Bobbi Brown uit met de Pink & Red Collection. Een gelimiteerde collectie die de kleuren rood en roze in een moderne mix met elkaar combineert.

SHEER COLOR CHEEK TINT - 29 euro
Een gezonde, natuurlijke blos creëer je met de lichtgewicht Sheer Color Cheek Tint. Voor een just-been-kissed look, breng een vleugje aan op de appeltjes van de wangen en werkt uit met de vingers. 
Kleuren: Sheer Pink en Sheer Cherry


SHEER LIP GLOSS - 23,50 euro
Lipgloss met een transparante formule en daardoor uiterst draagbaar. Alleen te gebruiken of bovenop de lipstick, voor extra glans.
Kleuren: Cherry en Pretty in Pink 


CREAMY MATTE LIP COLOR - 24,50 euro
Een unieke lipstickformule die de look van een klassieke, matte lip combineert met een comfortabel gevoel op de lippen.
Kleuren: Hot en Heart  



NAIL POLISH - 18 euro
Uiteraard dacht Bobbi Brown ook aan de nagels, als accessoire of accent. In de collectie Pink & Red zijn twee mooie kleuren opgenomen, Pink Valentine en Valentine Red

Ik zag de roze kleur Pink Valentine gisteren al bij Cosmeticary, en heb me serieus moeten inhouden om het niet te kopen! Wordt vervolgd!...




Wat vinden jullie van de collectie?
De Pink & Red Collectie is verkrijgbaar bij Cosmeticary Brussel en Parfuma Antwerpen.





4 reacties

  1. ik heb de collectie ook al gespot haha,moest me echt dwingen om door te lopen anders had ik zeker weten een van de glosjes gekcoht !

    BeantwoordenVerwijderen