WIN: 5 X VICHY HANDCREME! - AFGESLOTEN

maandag, december 31, 2012

Wie op zoek is naar doeltreffende producten met een optimale huidtolerantie weet dat hij daarvoor bij de apotheek aan het juiste adres is. De herstellende handcrème van Vichy bevat geen parabenen en is daardoor bij uitstek geschikt voor de meest gevoelige huid. Vichy gebruikte o.a. rozenblaadjes die sinds jaar en dag bekend staan vanwege haar hydraterende en kalmerende eigenschappen.

Gecombineerd met kalmerende allantoïne en voedende sheaboter is dit de perfecte handcrème om droge en beschadigde handen meteen te kalmeren en intensief te herstellen.

Wil jij kans maken op één van de 5 tubes die ik mag wegschenken?
Kijk dan snel verder! 



HOE KAN JE WINNEN?

* Stuur een mailtje met als onderwerp 'Winactie Vichy' + naam en adres naar beautyblog.eva@gmail.com.
* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!
* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



De winactie loopt t.e.m. 12 januari 2013, de winnaars worden persoonlijk verwittigd.


*De winnaars van de Vichy winactie werden persoonlijk verwittigd*






12 reacties

  1. mijn handcreme is bijna op dus dit komt goed van pas ;)
    ik volg je op bloglovin en heb dit geliked!
    al een gelukkig nieuwjaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn handen hebben in de winter steeds handcrème nodig, dus deze wil ik graag winnen!

    Ik volg op bloglovin :-) (al lang hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de winter heb ik altijd erg droge handen en omdat ik op mijn werk continu mijn handen moet wassen drogen ze nog sneller uit en raken ze geïrriteerd. Een handcreme gebruiken is dus een absolute must!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie voor tijdens de winter. Mijn handjes kunnen dit alvast gebruiken. Ik heb je een mail gestuurd(eva_verhoeven@hotmail.com) en ik ben bevriend met je FB pagina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik like je al een tijdje op Bloglovin'. Mijn handen kunnen zeker wel wat lekker geurende handcrème gebruiken. Vandaar mijn deelname. Happy 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke winactie weer! Ik volg je net een paar dagen op bloglovin, en naturlijk heb ik dit artikel ook even geliked (2 sec werk) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfecte timing, want mijn handcrème van rituals is bijna op!


    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handcrème is echt sowieso iets dat ik altijd bij heb, en in de winter kan ik al helemaal niet meer zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een fijne handcreme, ik opnieuw graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit komt goed van pas! In de winter heb ik zulke droge handen!

    Dankjewel voor al je winacties! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe heel graag mee als het nog kan! Heb je een e-mail gestuurd. Wat een fijne actie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen