WIN: 2 X CAUDALIE GIFTBOX! - AFGESLOTEN

zaterdag, december 29, 2012


Luxueus, natuurlijk en efficiënt, dat is de essentie van Caudalie. Iets waar ik mij trouwens volledig kan in vinden. Sinds ik heb kennis gemaakt met de fantastische lichaamsscrub Gommage Crushed Cabernet ben ik helemaal hooked!

Speciaal voor de feestdagen bracht het merk enkele exclusieve koffertjes uit, waarvan ik er vandaag 2 mag wegschenken! Elk koffertje bevat een heerlijke Eau de Fraîche, als eerbetoon aan de druivenbloesem, vergezeld van een bijhorende douchegel die van 100% plantaardaardige oorsprong is.

De keuze is aan jou, kies voor 'Thé des Vignes' als je houdt van de geur van witte muskus, neroli en gember, gecombineerd met sensuele toetsen van oranjebloesem en jasmijn.

Is de geur van witte rozen, roze peper, gecombineerd met watermeloen, pompelmoes, ceder en mandarijn meer jouw ding, dan is 'Fleur de Vigne' de perfecte keuze.


HOE KAN JE WINNEN?

* Stuur een mailtje met als onderwerp 'Winactie Caudalie' + naam en adres naar beautyblog.eva@gmail.com.
* Vermeld duidelijk jouw voorkeur van de twee koffertjes.
* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!
* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



De winactie loopt t.e.m. 12 januari 2013, de winnaars worden persoonlijk verwittigd.


*De winnaars van de Caudalie winactie werden persoonlijk verwittigd*







15 reacties

  1. Mail is verstuurd, bedankt voor deze winactie! De koffertjes lijken echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke winactie, ik doe graag mee voor de 'Fleur de Vigne'.
    Nog een dikke proficiat met je 3e blogverjaardag! Hiep hiep hiep!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een merk dat ik altijd al eens heb willen proberen dus waag ik mijn kans!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee aan deze wedstrijd. Ik hou wel van de visie van het merk Caudalie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook wel mijn kans wagen,leuke winactie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmm de ingredienten van het tweede setje klinken heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bam! Jouw winacties blijven maar heerlijk zijn :-D
    3jaar Eva's Beautyblog for the win!
    En ik volg je al op alles dus daar kan ik je niet meer mee helpen ;-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super winacties allemaal :)

    I'm in!

    Mailtje komt eraan!!
    Ik volg je via Bloglovin en heb je bericht geliked!!

    Groetjes Delphine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. thé des vignes lijkt me heeel erg lekker! Ik houd van sensuele geuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook mee! De Caudalieproducten zijn heel goed, ik gebruik ze al een tijdje.

    Bedankt voor deze actie!
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer zo'n leuke prijs! Wat een prachtige prijzen mag je weggeven zeg!

    BeantwoordenVerwijderen