WIN: 10 X L'ORÉAL PRO-KERATIN REFILL DUO! - AFGESLOTEN

zondag, december 30, 2012


Ook op deze derde dag van mijn blogverjaardag mag ik leuke cadeautjes blijven uitdelen! 10 lucky winners ontvangen een versterkende shampoo + verzorgend masker uit het gloednieuwe gamma Pro-Keratin Refill van L'Oréal Professionnel

Pro-Keratin Refill is de allereerste keratineherstellende kuur om het haar te versterken en de cohesie van de cuticula te verbeteren. Meteen na de eerste toepassing belooft het sterker haar met een extreme weerstand vanaf de aanzet.

Ook zin om je haar nieuw leven in te blazen?
Kijk dan snel verder hoe je dit duo kan winnen!



HOE KAN JE WINNEN?

* Stuur een mailtje met als onderwerp 'Winactie L'Oréal' + naam en adres naar beautyblog.eva@gmail.com.
* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!
* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



Deze winactie is enkel toegankelijk voor Belgische lezers en loopt t.e.m. 12 januari 2013, de winnaars worden persoonlijk verwittigd.


*De winnaars van de L'Oréal winactie werden persoonlijk verwittigd*







19 reacties

  1. die heb ik zelf al :) veel succes iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb een mailtje gestuurd! Super leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog! Mijn lang haar heeft wel wat verzorging nodig. Vandaar dat ik het supertof zou vinden om dit te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeer mijn haar de laatste tijd héél erg goed te verzorgen (goede voornemens weet je wel), dus dit soort dingen is altijd mooi meegenomen! Mailtje is verstuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd naar de producten! Een oppepper kan m'n haar wel gebruiken na al die feestdagen met mooie kapsels (en veel hitte van de tangen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, Eva! Ik doe graag mee! Mailtje is onderweg! Veel liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met mijn krullen kan mijn haar deze verzorging zeker gebruiken! Heb al een mailtje gestuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke winacties toch!
    Kon niet kiezen dus heb ik maar aan Caudalie en deze meegedaan...
    Nog een Dikke Vette HIEP HIEP :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het haarverzorgingsproducten-duo kan ik erg goed gebruiken! Mijn haar is verzwakt en beschadigd door ruwe behandelingen met borstels, föhns, krultangen en chemische behandelingen, verven, bleken, en permanenten. Stress en een onevenwichtig dieet heeft helaas ook zo z'n steentje bijgedragen. Mijn haar is uitgedroogd en broos geworden en gaat splijten aan de haarpunten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactie weer!
    Mijn haardos kan zeker een flinke dosis versteviging gebruiken, ik zou heel graag deze producten eens uittesten want ze zien er bijzonder goed en kwalitatief uit! Ik doe dan ook zeker mee :).
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weeral een super prijs, ga direct mailen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super prijzen allemaal! :)

    Ik doe mee, mailtje volgt!!

    Ik volg je via bloglovin en heb je bericht geliked!!

    Groetjes
    Delphine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de Extreme lijn van Redken gebruikt en had graag deze ook eens getest om ze te vergelijken let elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Door je laatste blogpost ben ik weer helemaal verliefd geworden op keratine producten! Helaas heb ik hier niet zo bijster veel ervaring mee maar ik zou het wel graag wat meer willen testen. Geweldige winacties, Eva, love them (and you haha). xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige winacties :)

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kappers shampoos zijn altijd interessant testmateriaal, dus bij deze mijn deelname :-)

    BeantwoordenVerwijderen