UNE BY NIGHT: EYE PALETTE & VOLUME MASCARA

woensdag, december 12, 2012

Vorige maand bracht UNE enkele leuke nieuwigheden uit, waaronder dit compleet nieuwe oogschaduwpalette (verkrijgbaar in 2 kleurvariëteiten) én een nieuwe mascara die ik jullie vandaag graag wil laten zien. 

UNE liet zich hiervoor inspireren op de verschillende intensiteiten van zwart en ging op zoek naar de meest subtiele en pure nuances om de ogen van een chique 'rockachtig' aura te voorzien.


UNE BY NIGHT Eye Palette - 13,99 euro
Een uiterst chique palette met drie oogschaduwtinten die zowel droog als bevochtigd kunnen aangebracht worden. Met het handige kwastje kan je makkelijk de twee kleuren alleen of in meerdere laagjes aanbrengen, om zo tot een persoonlijke creatie te komen. De derde kleur heeft een meer crèmige textuur die op een natuurlijke wijze samensmelt met het ooglid.


Verkrijgbaar in 2 kleurvariëteiten:
- P04: een combinatie van geraffineerde zwarte tinten voor een verleidelijke blik
- P05: een originele harmonie van muisgrijs en khaki voor gewaagde 'smokey eyes' in alle subtiliteit.


Hier zien jullie het donkerste oogschauwpalette P04, met de 3 kleuren in dezelfde volgorde aangebracht als in het doosje. De kleuren kan je makkelijk aanbrengen met het kwastje, of zoals hier met de vingers wat voor een intenser resultaat zorgt.

Wat mij betreft hebben de 2 poeders een goede pigmentatie, de crème-textuur werkt helaas een beetje stroef.




MASCARA VOLUME BY NIGHT - 14,99 euro
Met deze mascara die voor 100% uit natuurlijke ingrediënten bestaat én BIO-gecertificeerd is, belooft UNE volumineuze en intens zwarte wimpers en dit 16 uur lang! Wat mij meteen opviel is het kleine, pricisie borsteltje waarmee je volgens het merk heel nauwkeurig tewerk kan gaan zonder kans op klontertjes.

Het kleine borsteltje lijkt mij inderdaad heel precies, maar of het ook mijn wimpers volumineus kan maken, daar ben ik toch wel benieuwd naar! Een pluspunt vind ik wel de intense, diepe zwarte kleur.

Verkrijgbaar in:
- V01 zwart



De nieuwe UNE By Night oogschaduwpalettes en mascara zijn verkrijgbaar bij DI en Galeria Inno. 





5 reacties

  1. De swatches zien er minder goed uit dan ik had verwacht, jammer :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben fan van de fruitige glossjes van UNE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al veel goeds gehoord over de mascara's !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Benieuwd ook naar de mascara!

    BeantwoordenVerwijderen