PHILOSOPHY 'CANDY CANE SHOWER GELl'

donderdag, december 20, 2012


Philosophy bracht recent een aantal leuke kerstproducten uit met kenmerkende geuren zoals pepermunt en vanille, als ode aan de feestdagen. Daarmee haal je niet alleen hét ideale kerstgeschenk voor familie of vrienden mee in huis, het is ook een leuk geschenk voor jezelf, om even te ontsnappen aan alle drukte van de feestdagen.

Met de 3-in-1 Candy Cane shower gel heb je echt alles in huis om je huid van top tot teen te reinigen terwijl je geniet van een rijke schuimlaag die je huid en haar ultrazacht maakt. 





De geur? Die is gewoon zalig! Een tikkeltje zoet dankzij de romige butterscotch en stimulerende, frisse geur van pepermunt. Exact de geur van 'candy cane' snoepgoed!



De Philosophy 'Candy Cane' showergel is exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL.
Prijs: 18,55 euro (480 ml)






5 reacties

  1. de winter escape spreekt me meer aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar 't klinkt als een hele aparte geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben wel benieuwd om deze eens te ruiken. Lijkt me inderdaad niet de meest alledaagse geur, maar de combinatie kan nog wel geslaagd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het Winter Escape setje gekocht, die geur is ook echt zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij ziet er zo mooi uit, daarom alleen wil ik alle Philosophy producten :)
    Maar weet niet of ik zo voor de pepermunt geur ben...

    BeantwoordenVerwijderen