OPI 'GO NUTTY FOR DONUTTY'

maandag, december 17, 2012


Nagellakliefhebbers zoals ik hebben tussen al dat roze en rood ook wel een aantal nude tinten staan, voor de afwisseling zeg maar. Deze nude kleur Go Nutty for Donutty komt uit de recente collectie Astrid Bryan in Wonderland by OPI, heel draagbaar maar toch ook een stuk donkerder dan de nude tinten die ik in de kast heb staan.  

Op het eerste zicht lijkt Go Nutty for Donutty misschien een beetje saai, maar toen ik ontdekte dat hij een perfecte match vormt met mijn nieuwste handschoenen, was ik meteen verkocht!

Benieuwd naar de swatches? 


Een laagje van deze 'donut-kleur' geeft al een mooi resultaat, dat je met een tweede laag (hier op foto) nog intenser en egaler maakt. De droogtijd is zoals altijd uitstekend te noemen bij OPI, en dus ook bij Go Nutty for Donutty!







Wat vinden jullie van 'Go Nutty for Donutty'?
De Astrid in Wonderland by OPI collectie is o.a. verkrijgbaar bij Planet Parfum.
(Exclusief in België)
Prijs: 13,95 euro





6 reacties

  1. Ik vind dit net de minst leuke kleur uit de collectie. De zwarte en roze daarentegen vind ik super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit zelf ook een beetje de meest teleurstellende kleur van de collectie. Ik ben helemaal dol op de zwarte kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Die zou ook nog passen in mijn collectie :-)

    Je hebt ook dezelfde vorm van nagels als ik dus dat komt dan vast in orde ;-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh erg mooi ! Ik vind Astrid zelf ook al heel leuk ! :) xoxo Axelle

    BeantwoordenVerwijderen