NEW IN: BOBBI BROWN SKIN FOUNDATION SPF 15

donderdag, december 06, 2012


Sinds Bobbi Brown vorig jaar met een eigen BB-studio in de Brusselse Dansaertstraat neerstreek, ruil ik m'n lunchpauze steeds vaker in voor een tripje naar deze hippe winkelbuurt. Natuurlijk was ik al fan van het merk, waarvoor ik tot voor kort helemaal naar Rijsel of Parijs moest afzakken.

Nu Bobbi Brown op slechts enkele stappen van m'n werk verwijderd ligt, kan ik niet anders dan héél gelukkig zijn! Instant shopping!


M'n laatste BB-aankoop - een nieuwe foundation - dateert ondertussen van enkele weken geleden en sindsdien heb ik hem zo goed als elke dag gebruikt. Lang geleden dat ik nog zo tevreden was over een foundation. Eindelijk eentje die er natuurlijk uitziet zonder m'n huid te irriteren!

Een review van deze Bobbi Brown Skin Foundation SPF 15 komt er zeker aan, maar daarvoor wil ik hem graag nog een beetje langer testen.



De Skin Foundation SPF 15 is o.a. verkrijgbaar in de Bobbi Brown Studio en bij Parfuma.
Prijs: 41,70 euro (30 ml)




2 reacties