MERRY CHRISTMAS!

maandag, december 24, 2012



Op de planning van vandaag: de laatste hand leggen aan de artikels voor mijn derde blogverjaardag die er binnenkort aankomt, de tafel kerstklaar maken terwijl de kalkoen in de oven zit én nagels lakken natuurlijk ...

Wie zei ooit dat vrouwen geen twee dingen tegelijk kunnen? #multitasking


Ik weet alleen nog niet in welke kleur...
Waarschijnlijk wordt het wel één van deze twee pareltjes van Dior. Voor welke kleur zouden jullie gaan?



Dan rest mij nog jullie een zalige Kerst toe te wensen, met lots of good food! Wij zijn er klaar voor, hopelijk jullie ook!


Enjoy!

Eva
XXX 




12 reacties

  1. Dankjewel! Jij ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne kerst gewenst

    suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's alweer :)

    prettige feestdagen gewenst en dankjewel dat ik afgelopen jaar een winactie bij jou gewonnen heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook prettige feestdagen gewenst! Hopelijk is Kerst alvast goed verlopen :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merry christmas!
    Ik zou voor de donkerrode gaan, welke is het geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Petra: Thx! Het is uiteindelijk toch de donkerrode geworden, is iets feestelijker :D

    BeantwoordenVerwijderen