MÁDARA PROTECTING HAND CREAM

vrijdag, december 21, 2012


De ene handcrème is de andere niet, zoveel is zeker... Vaak hebben de meest doeltreffende handcrèmes de slechte eigenschap vettig aan te voelen waardoor ze bij mij al snel aan de kant vliegen. Want zeg nu zelf, is er iets vervelender dan kleverige handen?

De voorbije maanden (en jaren) heb ik al heel wat handcrèmes getest, en enkele daarvan zijn ondertussen ook echte favorieten geworden. Denk maar aan die van Kiehl's en Dermalogica! Het was dus een beetje afwachten of deze van Madara ook zo goed aan mijn verwachtigen zou voldoen, maar weet je wat? Hij is super!

Bij Madara zijn ze van mening dat schoonheid veel verder reikt dan het uiterlijk. Schoonheid is iets wat wordt afgeleid uit gezondheid, liefde voor het leven en warmte die je kunt meedragen en overbrengen. Dat vertaalt zich in een uitgebreid gamma biologische cosmeticaproducten waarin de toegewijde passie voor Baltische planten in effectieve producten worden verwerkt, en waarin de wijsheid van de natuur samenkomt met de kennis van de wetenschap.



De fluweelzachte handcrème 'Protecting Hand Cream' komt in een handige, groene knijptube (die trouwens perfect past bij de filosofie van het merk) en bevat Baltische peterselie, veenbes en lindebloesem die de handen voedt en verzacht.

Deze handcrème pakt ook droge, broze nagels aan wat het product dubbel zo interessant maakt!



De 'Protecting Hand Cream' is vrij dik en zalfachtig van textuur, maar vergis je niet want in een handomdraai is hij zo in de huid getrokken! Een aangenaam en zacht gevoel als resultaat, met de heerlijke geur van amandelkoekjes.

Geen fan van amandelgeur? Geen nood, de geur is niet blijvend (jammer voor de liefhebbers).




Meer info over Madara vind je op:
Prijs: Madara 'Protecting Hand Cream': 10,50 euro (75 ml)





7 reacties

  1. Handig dat je hem ook ineens voor je nagels kan gebruiken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg fijn. Zowieso ben ik fan van Mádara. Dit zijn zulke mooie producten. De geur lijkt me heerlijk. Ik houd dan ook van amandelgeur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt erg fijn! Heb zelf nog nooit iets van Madara gebruikt. Ben wel benieuwd nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kende het merk nog niet, maar je hebt me superbenieuwd gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het merk niet. Ben wel benieuwd of het nog te krijgen is.

    BeantwoordenVerwijderen