LADURÉE IN ANTWERPEN!

dinsdag, december 18, 2012

Wie de afgelopen weken door de Antwerpse Schuttershofstraat liep heeft het wellicht al gezien, het Franse macaronhuis Ladurée opende er sinds kort een winkel. Een primeur voor België! 

Zaterdag was ik toevallig in de buurt (lees: kerstshoppen) waarbij een bezoekje aan de Franse macaronmeester natuurlijk niet kon ontbreken. Wie mij volgt op Instagram (Evablog) kon al een stukje van de prachtige etalage meepikken, al is de winkel irl nog mooier! 



De winkel in Antwerpen is dan wel een stuk kleiner dan die in Parijs, toch loont het de moeite om eens een kijkje te nemen. Al was het maar voor het stijlvolle interieur!

Kiezen uit al die overheerlijke macarons was beslist geen makkelijke opgave (ach, er zijn wel minder leuke dingen om te doen ;)), en besloot mezelf een 'boîte Arabesque' cadeau te doen met daarin 8 smaken:

- Rose
- Citron
- Framboise
- Cassis Violette (seizoen)
- L'Incroyable Guimauve Fraise Bonbon
- de laatste was een combinatie van chocolade, appelsien en kaneel waar ik helaas de naam niet meer van weet... maar wel heel lekker! 














































Voor een doosje met 8 macarons betaal je 16,70 euro.
Zijn jullie al langsgeweest bij Ladurée in Antwerpen? Zeker doen!     








7 reacties

  1. Ik ben niey zo'n snoeper. Behalve als het om chocolade gaat, daar ben ik echt GEK op :-) Maar macarons zijn niet echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer de winkel momenteel nog te ontwijken maar dat gaat niet lang meer duren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yummiiieeee!! Ze zien er heerlijk uit! Ik ben er nog niet geweest, maar als ik er passeer, stop ik zeker voor een doosje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm, ik ga binnenkort ook een keertje langs! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo lekker!! Ik moet er dringend eens naartoe!!

    BeantwoordenVerwijderen