ICI PARIS XL, PHILOSOPHY & CHANEL

dinsdag, december 04, 2012


De eindejaarsperiode komt steeds dichterbij en daar spelen ze bij Ici Paris XL maar al te graag op in. Om het voor iedereen aantrekkelijker én vooral duidelijker te maken verlaagde Ici Paris XL in maart al de prijzen van de meeste producten, waarbij de korting die je kreeg met je getrouwheidskaart werd vervangen door een onmiddellijke prijsverlaging. Een stuk eenvoudiger als je het mij vraagt!

Maar da's lang niet alles...
Bovenop de verlaagde prijzen gelden er bij Ici Paris XL regelmatig interessante kortingen of acties zoals deze Family & Friends actie waarbij jij en je familie kunnen genieten van maar liefst 21% korting, bovenop de vaste lage prijzen! 



Met de kortingsbonnen die ik vorige week in m'n brievenbus kreeg kon ik alvast enkele kerstcadeaus mét flinke korting aankopen.



Zelf had ik ook nog enkele items op mijn verlanglijstje staan, zoals deze Candy Cane shampoo, shower gel & bubble bath van Philosophy. Ruikt héérlijk en wat een mooie verpakking!

De bijhorende naar pepermunt ruikende Candy Cane salt body scrub was helaas uitverkocht, zo jammer!




Ook de badzeep Chanel N°5 en dissolvant stonden al een eeuwigheid op mijn verlanglijstje, en nu dus eindelijk in mijn bezit!



Hebben jullie al gebruik gemaakt van deze kortingsactie?

De Ici Paris XL 'Family & Friends' actie loopt nog t.e.m. 6 december 2012 en is ook geldig in de e-shop.
Meer info vind je hier.



  

9 reacties

  1. Ik ben -zoals dat dan heet- lekker los gegaan met deze actie! Ik maak altijd verlanglijstjes van "dingen die ik wil kopen als er eens goed veel korting is", zodat ik goed voorbereid ben en geen impulsaankopen doe die ik me dan beklaag. En met zo'n actie mag ik van mezelf (en gelukkig ook van mijn meneertje) heel veel van die lijst gaan halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Candy Cane showergel ziet er heerlijk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die dissolvant van chanel wil ik ook eens uitproberen. het schijnt dat ie lekker ruikt?

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bonnen heb ik ook gehad, ik heb nog op het punt gestaan om er binnen te lopen, maar me nog net kunnen inhouden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je deze korting ook online kan gebruiken... Ik ga het Winter Escape setje van Philosophy bestellen denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geshopt ! Ik ben benieuwd naar de dissolvant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb erover gelezen maar niet toegeslagen :-)
    Leuke aankopen, die nagellak remover staat ook nog op mijn lijstje!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen