3 JAAR EVA'S BEAUTYBLOG + WIN GUERLAIN MÉTÉORITES! - AFGESLOTEN

vrijdag, december 28, 2012



Guerlain vierde eerder dit jaar de 25ste verjaardag van hun legendarische parels Les Météorites en vandaag is het mijn beurt om met jullie te vieren. Eva's Beautyblog bestaat vandaag precies drie jaar, en daar hoort gewoon iets extra bij. Geen toeters of bellen, daar hou ik niet van. Wel een week lang enkele leuke winacties met merken waar ik zelf voor de volle 100% achtersta, als bedanking naar mijn lezers (ik weet heus wel wie jullie zijn én wat jullie leuk vinden ;))

2012 was absoluut geen fijn jaar. Enkele maanden geleden moest ik afscheid nemen van twee familieleden, en werd er bij mijn vriend een kwaadaardige huidtumor verwijderd. Dat allemaal zorgde voor heel wat spanning die ik toch op een of andere manier van mij wist af te schrijven. Voor het komende jaar heb ik alvast nog heel wat leuke blogideeën klaarstaan, en hopelijk hebben jullie er net als ik evenveel zin in!

Een extra woordje van dank ook aan alle lieve pr-people die nog steeds in mij geloven! Dank je wel voor het vertrouwen en de fijne samenwerkingen in 2012, zonder hen waren deze winacties er nooit geweest.





De eerste winactie is er eentje van Guerlain, niet niks dus! Ik mag één luxepoes gelukkig maken met de bestsellers uit het gamma Les Météorites van Guerlain. Die lucky one ontvangt maar liefst vijf producten uit deze lijn, en daar is ze volgens mij een hele tijd zoet mee!


WAT KAN JE WINNEN?
   
- Météorites Perles 'Light-Diffusing Perfecting Primer': een perfectionerende primer met parelmoer voor een subtiel verhelderend en corrigerend effect.
- Météorites Perles Illuminating Powder - Pure Radiance: magische parels in 'teint rosé 01' voor een stralende teint.
- Météorites Voyage Exceptional Pressed Powder '01 mythic': een compacte versie met alle kleuren gebundeld in één doosje.
- Météorites Compact Pressed Powder '01 teint rosé': perfect om je teint gedurende de dag te mattifiëren.
- Météorites Pinceau 'Powder Brush': een zijdezachte kwast om Les Météorites perfect aan te brengen.





HOE KAN JE WINNEN?

Zo'n gamma Météorites, da's niet niks. Vandaar dat we er drie vragen tegenaan gooien. Geen paniek, alle antwoorden zijn terug te vinden in het artikel 25 jaar Les Météorites, dat eerder verscheen.

1. Elk doosje magische parels Les Météorites bevat 6 kleuren voor een teint op maat. Welke zijn deze 6 kleuren?
2. Wat is de benaming van het losse poeder in handig meeneemformaat?
3. Het gamma Les Météorites heeft een unieke kenmerkende geur, welke geur is dat?







BELANGRIJK:


* Stuur de 3 juiste antwoorden + naam en adres naar: beautyblog.eva@gmail.com

* Een reactie op deze post nalaten is niet verplicht, maar verdubbelt wel je kansen!


* Je kan aan elke winactie deelnemen, maar slechts één keer winnen.
* Uiteraard is volgen op Google Friends Connect, Bloglovin', Facebook (no twitter) en Instagram (evablog) altijd toegestaan ;)



De winactie loopt t.e.m. 12 januari 2013 (23u.59), de winnaar wordt persoonlijk verwittigd.


*De winnaar van de Guerlain winactie werd persoonlijk verwittigd*





49 reacties

  1. Ik doe mee!! Ik heb je de antwoorden per email verstuurd en natuurlijk dit bericht geliked op bloglovin!

    Heel spannend want het is echt een gave winactie! En mocht ik het niet worden dan weet ik zeker dat iemand anders er heel veel plezier van zal krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe heel graag mee! Ik mail je :)

    X Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst proficiat met je blogverjaardag!

    En oh oh oh... wat een fantastische winactie! Ik denk dat ik ook moet meedoen, want dat zou eventjes de hemel op aarde zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke proficiat met je 3 jaartjes 'Eva's beautyblog'!

    Supermooie give away, ik doe met plezier mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige winactie! Ik doe alvast mee. Happy birthday Beautblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier word ik héél happy van :D Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen,

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    Wat een superleuke winactie! Welke vrouw wil dit cadeau nu niet winnen.

    Ik doe dan ook met plezier mee aan je give away.

    Groetjes, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je al een mailtje verstuurd.
    Hopend op een beginnend winnend 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  9. happy blogbirthday!

    Ooh, wat een super give away zeg!
    ik stuur je dadelijk een e-mailtje met alle antwoorden :-)
    Ik volg je via bloglovin & facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fantastische wedstrijd. Een dikke proficiat met de verjaardag van jouw blog en hopelijk volgen er nog vele verjaardagen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Super leuk ik doe mee! Ik volg uiteraard via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi eva superleuke winactie en de winaar zal zich heel luxueus voelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkige blogverjaardag meid! Op naar de vier jaar he :)
    Ik heb net een mailtje gestuurd en volg je via alle mogelijke kanalen.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 3-jarig bestaan !! Hiep, hiep, hoera!
    Superleuke winactie, ik heb een mailtje gestuurd met de antwoorden.

    Groetjes,
    Michèle x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw super winactie seg!
    Nogmaals gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan en dat je zo nog vele jaartjes verder mag doen! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook graag mee :) Proficiat met de mooie verjaardag!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wie wilt dat nou niet winnen! echt super mooi!

    Ik ga duimen hihi!

    gefeliciteerd met je blog, hele leuke artikels!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke winactie! Gefeliciteerd met je driejarig bestaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke winactie seg! Hopelijk brengt 2013 meer geluk voor je! Ik geloof er alvast in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    Natuurlijk moet ik (huge Meteorites fan) meedoen aan deze winactie, dus mijn mailtje krijg je dadelijk ook binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe mee. Zo meteen stuur ik een e-mailbericht met mijn volledige naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congrats! Dit is zo'n leuke winactie trouwens, ik heb nog maar één ding van Guerlain dus I'm in. Mijn mailtje is al verstuurd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je blogverjaardag Eva! Moge 2013 voor jou een heel goed jaar worden volg geluk, liefde en een goede gezondheid! Super winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd en alvast een fijne jaarwisseling! Ga je nu meteen mailen want deze winactie is te gek voor woorden x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Luxe winactie! Op naar nog veel meer jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige collectie! Zou ik wel willen winnen! :-)

    Proficiat! Hopelijk wordt 2013 een beter jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben erg benieuwd naar alle poeders die zorgen voor een prachtige, glanzende huid met een egale, frisse, porseleinen stralende teint. En ook super omdat elke vrouw uniek is, dat de poeder verkrijgbaar is in drie verschillende tinten; elk met 6 perfect op elkaar afgestemde kleuren.

    Laat de resultaten maar komen!
    De verschillende kleurtjes: roze voor een frisse kleur & groen tegen een rode huid. De parelmoeren witte & gele bolletjes geven je huid een subtiele shimmer. Persoonlijk kan ik wel wat extra bling gebruiken – mijn winterhuid ziet er pips uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een dikke proficiat met de verjaardag van je blog! En zo'n fantstische winactie, die kan ik niet aan me laten voorbijgaan. Want de meteorites staan al maanden op mijn wishlist.

    Ik wens je alvast een veel beter 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Congrats Eva met de blogverjaardag! En wauw wat een fijne winactie! :-) Ik ga je nu mailen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat!
    Ik waag graag mijn kans met deze leuke wedstrijd. Dit kan ik niet laten liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh my, heerlijke winactie! Ik heb meegedaan, love Guerlain!!
    Proficiat met je blogverjaardag lady! x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Happy blogverjaardag :)!
    Ik doe graag mee met deze winactie, want van luxueuze Guerlain producten worden wij meisjes toch wel echt happy he ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Whaauw<3 Happy B-D met de verjaardag van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met je blogverjaardag! Ik blijf echt een trouwe lezer. :) En wow wat een fantastische winactie, echt een droomprijs. Ik heb je gemaild en volgde je al op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo, ik heb ook meegedaan. Fingers crossed dan maar! Ik vind het een hele leuke wedstrijd met zo'n fijne producten, echt geweldig. Nog een fijn 2013 (aan iedereen hier) en ik wens je nog vele mooie jaren met je blog ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo,

    Ik wil je allereerst een dikke proficiat wensen met het 3jarig bestaan van je beautyblog!! Dat er nog vele jaartjes mogen bijkomen :)

    Wat een mega geweldige winactie!!!
    Ik doe heel graag mee met deze wedstrijd.

    Ik stuur je een mail met de 3 antwoorden!!

    Groetjes Delphine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je blog! Super, zo'n driejarig jubileum :) Ik heb je gemaild! Lijkt me een geweldig producht trouwens

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik hoop dat 2013 een fijner jaar voor je wordt Eva!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooh, zoo prachtig!
    Het ziet er echt super mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow, wat een geweldige prijs! Ik doe graag mee.
    Gefeliciteerd met je jubileum!
    Gr's Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Superleuke winactie! Ik heb je een mailtje gestuurd en ik volg je al een hele tijd op Bloglovin ;)

    xx Zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Allereerst hartelijk gefeliciteerd!! Dit is echt de leukse winactie ooit! :-) ik doe heel graag mee, ik de antwoorden gemaild, mijn mailadres is halil-sevda@live.nl en natuurlijk volgde ik je al op bloglovin. X Sevda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige winactie, nogmaals gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Esther Breugelmans12 januari 2013 om 10:47

    Ik doe graag mee!

    Dankjewel voor deze geweldige winactie! Super leuk!

    xoxo
    Esther Breugelmans
    (esther_breugelmans@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Fantastische actie!
    Count me in :-)
    En proficiat met de blog verjaardag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen