SHU UEMURA - ESSENCE ABSOLUE 'NOURISHING OIL-IN-CREAM

maandag, november 05, 2012



Het afgelopen jaar lijken we wel overspoeld door haaroliën, inmiddels heeft dan ook vrijwel ieder merk er eentje in het assortiment. Sinds ik met mijn blog begon - ondertussen bijna 3 jaar geleden - heb ik al heel wat variëteiten zien passeren, en eentje die het voor mij nog steeds goed doet is de Essence Absolue Nourishing Protective Oil van Shu Uemura

Als vervolg op deze populaire haarolie, lanceert Shu Uemura Art of Hair nu Essence Absolue Nourishing Oil-in-Cream, een voedende olie-in-crème voor weerbarstig of heel droog haar.


Deze nieuwe voedende olie-in-crème is bijzonder veelzijdig en biedt een antwoord op de meest droge en weerbarstige lokken. Net als bij de Essence Absolue Olie, vormt ook hier de voedende camelia-olie - ook wel vloeibaar goud genoemd - de basis van deze verzorgende crème.  


Voor een intense voeding en langdurig glanzend resultaat breng je de crème dagelijks aan op handdoekdroog haar, zonder uitspoelen. Op die manier houd je je haar perfect in model en krijgt kroes geen kans.

Gecombineerd met Essence Absolue Olie zorgt de voedende crème Essence Absolue voor extra glans en soepelheid.




De nieuwe Essence Absolue Nourishing Oil-in-Cream is vanaf nu verkrijgbaar bij de Shu Uemura-kapper of bij Shu Uemura Antwerpen.

Prijs: 42,00 euro (150 ml)




5 reacties

  1. Voor mij liever geen haarproducten met olie, al ben ik wel een fan van de producten van Shu Uemura.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kiss and Make-up: De make-up en kwasten van Shu Uemura zijn echt fantastisch hé! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben grote fan van de olie dus ben heel benieuwd naar deze!

    BeantwoordenVerwijderen