PUPA: GLITTER NAIL POLISH '817 SILVER GLITTER'

vrijdag, november 09, 2012























Nu de feestdagen voor de deur staan, mogen de nagels gerust een beetje knallen. Nieuw bij Pupa zijn de Glitter Nail Polish lakjes. Nog steeds in handige mini-flesjes waar ik zo fan van ben, maar met een nieuwe formule die perfect dekt in één enkel laagje (al hou ik meer van twee ;). Hier zien jullie trouwens 'Silver Glitter', aangebracht in twee laagjes zonder topcoat.

De nieuwe formule belooft nog meer glans, en een extra lange houdbaarheid wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is. Nog een extra troef is de hoge concentratie aan glitters, die zorgt voor een mooie schittering waardoor de vingertoppen er bijna als juweeltjes uitzien!


















  


















Ondertussen heb ik al een drietal lakjes van van het merk Pupa gebruikt, en ze stellen mij eigenlijk nooit teleur. Ze zijn voorzien van een iets breder kwastje en zijn makkelijk om mee te werken. De droogtijd is prima en ook de houdbaarheid (3-tal dagen) is best ok vind ik!



Hebben jullie ze al geprobeerd?

De Pupa Glitter Nail Polish is o.a. verkrijgbaar bij www.pupawinkel.nl
Prijs: 6,35 euro (7 ml) - (10 kleuren)







6 reacties

  1. Heel Chrismassy :-) Misschien net iets té glitterend voor mijn smaak, maar voor de feestdagen kan het misschien nog net.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh ik ben gek op glitterlakjes als deze ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Pupa heb ik nog geen nagellak geprobeerd. Deze is echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heel leuk en perfect voor de kerstdagen! Maar een hel om eraf te halen of valt het nog mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Petra: Met een beetje geduld valt het nog wel mee! Ik heb er al gebruikt die hardnekkiger waren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen