PERSOONLIJK + NEW IN!

woensdag, november 07, 2012


Naast nagellak en handtassen, mijn andere grote liefde, heb ik nog een andere grote passie... mijn interieur! Sinds wij ons appartementje enkele jaren geleden hebben ingeruild voor een huis, merk ik dat ik steeds meer aandacht én centjes aan de inrichting besteed. En zo gebeurt het dat ik regelmatig de interieurmagazines induik...

Er staat momenteel wel wat moois op mijn wishlist, denk maar aan de prachtige Ottoman Lounge Chair van Eames by Vitra (zucht), de Eames eetkamerstoeltjes (zie foto hierboven), of de Kaiser Idell tafellamp van Fritz Hansen... Voorlopig blijft het enkel bij dromen, tenzij ik eens het groot lot win natuurlijk! ;-)




Ook niet mis zijn deze eetkamerstoelen 'Joe' van Vincent Sheppard. Ze bestaan in 28 verschillende kleuren, maar deze witte vind ik nog altijd het mooist.

Als afsluiter van deze 'lifestyle' post, toon ik jullie ook nog enkele nieuwe items die ik afgelopen weekend heb gekocht.





MAC brengt elk jaar een Holiday collectie uit, waaronder een aantal brush kits. De Perfectly Plush Mineralize brush kit zag ik meteen zitten, al was het maar voor het pittige luipaardtasje ;-)

Een apart artikel over deze brush set komt er zeker aan!




Onmisbaar deze dagen, een paar goede stevige panty's. Zeg maar gerust 'enkele paren', want afgelopen weekend heb ik zo goed als alle zwarte exemplaren in microfibra 50 van Max Mara opgekocht. 

Na Wolford en Falke zijn dit mijn nieuwe favoriete panty's geworden. Megasterk en minder duur!



Bij Ici Paris XL vond ik deze houten 'cuticle sticks', benieuwd of ze echt beter werken dan mijn plastieken exemplaar.



Have a nice day!





4 reacties

  1. Ik zou elk seizoen mijn huis wel opnieuw willen decoreren ! Dat blijft leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Decoreren doe ik minder, maar wat ik wel regelmatig doe is alles eens flink herorganiseren en alles wat weg mag buiten gooien. Ik hou van een strak & clean. Rust en orde in mijn appartement = rust en orde in mijn hoofd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste tijd is het al interieur wat de klok slaat :) Ik zou heel graag de Ottoman lounge chair van Eames hebben, maar dat budget moet ik eerst nog bijeen sparen :)

    BeantwoordenVerwijderen