LA ROCHE-POSAY: HYDRAPHASE INTENSE MASKER

woensdag, november 21, 2012

Een tekort aan vocht lijdt vaak tot vroegtijdige huidveroudering, we hebben er dus alle belang bij om ze optimaal te hydrateren zodat ze haar soepelheid en veerkracht blijft behouden.

Om vochtverlies tegen te gaan is het belangrijk dat het water wordt vastgehouden in de hoornlaag. Daar bevinden zich zogenaamde celverbindingen, die zorgen voor een goede cohesie tussen de cellen waardoor vochtverlies beperkt blijft.



Het gamma Hydraphase Intense van La Roche-Posay speelt in op de specifieke noden van de gevoelige, vochtarme huid en wordt nu uitgebreid met het Hydraphase Intense masker. Dit kalmerend masker met gefragmenteerd hyaluronzuur zorgt voor een onmiddellijke hydratatie en is een ideale aanvulling op de dagelijkse verzorgingsroutine.

Ik was al heel tevreden over de Hydraphase Intense ooggel, en het Hydraphase Intense serum (dat bij mijn weten nog niet in België wordt verkocht), en nu dus ook van dit masker! Het fijne eraan vind ik vooral de smeuïge textuur die echt verkoelend werkt op de huid.



Zelf heb ik een gecombineerde, gevoelige huid met vooral ter hoogte van de wangen enkele droge plekjes. Het masker is totaal niet vettig, zodat ik het zonder problemen ook op de rest van m'n gezicht kan gebruiken. Nadien is de huid merkbaar gekalmeerd én gehydrateerd, precies wat La Roche-Posay belooft!



Mocht je nog op zoek zijn naar een hydraterend masker, dan kan ik dit Hydraphase Intense masker van La Roche-Posay absoluut aanraden. Uitstekende prijs/kwaliteit! 


Het Hydraphase Intense masker is verkrijgbaar bij de apotheek.
Prijs: 13,99 (50 ml)
 
  
  




11 reacties

  1. LRP heeft echt fijne producten. Dit is ook een favoriet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit moet ik zeker aanschaffen met mn vochtarm huidje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, zeker nu mijn huid droger wordt met dat koude weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze hebben altijd fijne producten, deze klinkt ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt fijn! Ik heb het wel meer voor peel-off maskers, minder gesukkel maar toch wil ik deze graag proberen! Hij ziet er ook zo zalig uit van textuur :-)
    Ondertussen blijf ik liters water drinken voor de vochtbalans ;-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zelf fan van La Roche Posay en ik twijfel er dus niet aan dat dit een heel fijn masker is :-) Ik gebruik zelf de Hydraphase dagcrème en die is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net mijn eerste LRP product gehaald (micellaire lotion) & ik ben grote fan! Zal dus zeker meer van het merk gaan kopen, zeker omdat de prijs/kwaliteit verhouding enorm goed blijkt te zijn. Dit masker komt dus ook op m'n lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de textuur ziet er zo fijn uit en zo clean :)

    BeantwoordenVerwijderen