I ♥♥♥ CHANEL N°5 HUILE INTENSE POUR LE BAIN

vrijdag, november 16, 2012


Hier bij Eva's Beautyblog houden we wel van een beetje luxe, ook in de badkamer! Speciaal voor de fans van Chanel N°5 bracht het Franse parfumhuis vorig jaar met de feestdagen dit prachtige hebbeding, Chanel N°5 Huile Intense Pour Le Bain uit.
En ik... was meteen verkocht!

Een hele tijd heb ik staan twijfelen of ik de fles al dan niet zou kopen. Aanvankelijk vond ik de prijs voor een badolie nogal hoog, hoe lekker ze ook ruikt en hoe mooi de fles ook is... Tot de boyfriend vorig jaar plots met een Chanel-tasje kwam aanzetten met daarin, jawel... een fles N°5 Huile Intense Pour Le Bain!




De prachtige luxueuze flacon, die kreeg meteen een vaste stek in de badkamer, waar hij bij speciale gelegenheden met de glimlach wordt bovengehaald. Uiteraard!Nu ben ik niet zo'n grote fan van badolie, omdat die vaak alleen maar voor een vieze badrand én vettig laagje zorgen (behalve die van Kneipp dan). Da's absoluut niet het geval met deze! Wel goed opletten met de natte handen, want deze glazen fles ligt voor je het weet uit je handen, en dat zou zonde zijn!



Het mag gezegd: deze olie is zo licht en fijn dat ik ze gerust op het lichaam zou gebruiken. Van zodra de olie in contact komt met water, heeft het badwater wel iets weg van een melkbad ;) 

Voor zij die het parfum Chanel N°5 nogal zwaar vinden, kan deze badolie een mooi alternatief zijn. Badproducten zijn doorgaans minder zwaar van geur dan het parfum zelf.



Zoals jullie zien begint het flesje stilaan te minderen, hoe zuinig ik er ook mee ben...
Jammer genoeg was deze N°5 Huile Intense Pour Le Bain een eenmalige oplage, en dus niet meer verkrijgbaar.

Gelukkig hebben ze bij Chanel voor de kerstdagen al voor een waardig alternatief gezorgd: N°5 Savon Pour Le Bain, een zeep mét superdeluxe zeephouder! 
I want!!



- Chanel N°5 Huile Pour Le Bain (250 ml): 76,25 euro
- Chanel N°5 Savon Pour Le Bain (200g): 50,85 euro



Fijn weekend!





  

8 reacties

  1. Prachtig, zo'n glazen fles! Ik zou er ook zuinig op zijn. Gebruik wel nooit badolie, en zeker niet meer nu we geen bad meer hebben ;-) wie weet ooit als ik alleen woon!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geen zo'n Chanel n¨5 fan maar lijkt me wel een heerlijke olie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijd om een nieuwe fles op je kerstlijst te zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw, zo luxueus!! Sounds perfect!
    Ik ben jammer genoeg niet echt een badmens, maar hier zou ik wel mijn bad eens willen induiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ietsje te duur voor mij, maar ik snap héél erg goed waarom veel mensen dit in huis willen halen. En inderdaad, tis heel goed oppassen met natte handen want als die glazen fles uit je handen valt.. Ai!

    BeantwoordenVerwijderen