CHANEL: LE VERNIS '637 MALICE'

vrijdag, november 02, 2012

Chanel brengt elk seizoen wel enkele must-have nagellakjes uit, maar de kleur die ze voor de komende feestdagen hebben bedacht is toch wel een applausje waard vind ik! Uit de collectie Éclats du Soir de Chanel komt Le Vernis 'Malice', een prachtige robijnrode kleur met zwarte weerschijn waar volgens mij geen enkele nagellakfan zal kunnen aan weerstaan.

Toen ik de kleur voor het eerst op de persbeelden zag, dacht ik dat hij meer bordeaux/paars ging zijn maar dat is niet zo. 'Malice' heeft echt een duidelijke rode ondertoon, net zo sprankelend en stralend als een robijn!



Geen idee hoe ze het daar bij Chanel telkens weer voor mekaar krijgen, maar ook bij 'Malice' zien we die mooie, unieke shimmer terug. Verwacht hier geen opvallende glitter, maar wel een subtiele microshimmer die zich bij enkele zonnestralen van zijn beste kant laat zien.



De kleur, die is gewoon fantastich mooi! Maar, er is nog iets wat ik jullie wil vertellen...

Het is niet dat de andere lakjes van Chanel moeilijk lakken, maar de formule van 'Malice' lakt gewoon nog preciezer! De textuur is echt perfect, niet te dik of te dun want met één laagje krijg je al een mooi dekkend resultaat.   


Dit zijn twee laagjes 'Malice' zonder topcoat, al geeft één laagje ook al een mooi resultaat.



Wat vinden jullie van de kleur 'Malice', een it-kleur of niet?

Le Vernis 'Malice' uit de collectie Éclats du Soir de Chanel ligt vanaf vandaag in de winkels!  Prijs: 22,88 euro





12 reacties

  1. Oh, wat een beauty! Heerlijke shimmer en die zwarte ondertoen, oeffff, to die for!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, heel speciaal en super detailfoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauuw, prachtig. Het is echt zo'n mooie dieprode kleur, beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kleur op zich niet verkeerd, maar het is niet echt iets voor mij. Wel leuk dat hij zo makkelijk aan te brengen is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hebben ! Echt een supermooi kleurtje, alleen dat prijskaartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je foto's zijn echt prachtig!
    Mooie kleur die "Malice"

    BeantwoordenVerwijderen