CACHAREL: CATCH... ME

maandag, november 12, 2012























De parfums van het merk Cacharel weten bij mij altijd mooie herinneringen op te halen... Neem nu die schattige parfumkoffertjes van Anaïs Anaïs - en later ook Lou Lou - die mijn vader met kerstmis altijd voor mij en mijn zus meebracht.

Vandaag de dag heeft het parfumhuis verschillende succesgeuren op haar palmares staan, met als nieuwkomer Catch me...




Catch me... is een nieuwe zoete traktatie die speelt met haar verleidingskracht zonder zichzelf al te serieus te nemen.

Het werd een sprankelende geur die het verhaal van een speelse jonge vrouw neerzet. De geur is opgebouwd rondom oranjebloesem, hét symbool van vrouwelijkheid die tevens ook een pure, frisse natuurlijkheid representeert. 




Om het sensuele facet te benadrukken kreeg de geur het gezelschap van een heerlijk akkoord van amandelmelk, terwijl petitgrain en mandarijnnoten voor een frisse toets zorgen. De warme en ontplooiende noten van amber tenslotte, maken van Catch me... een verrukkelijk plezier! 




Uiteraard kreeg deze speelse geur, een al even speelse flacon mee. Patrick Veillet, ontwerper en illustrator, nam het ontwerp van de flacon van Catch me... voor z'n rekening. Het gedraaide glas en de luchtbellen in verschillende maten, doen denken aan een imponerend sieraad, maar ook aan de knikkers uit onze kindertijd.




Catch me... doet denken aan een bloementuin in volle bloei. Natuurlijk, fris en uiterst elegant, maar met een sprankeltje zoet.



Catch me... is vanaf september 2012 verkrijgbaar.

Eau de Parfum: 38,50 euro (30 ml) - 56 euro (50 ml) - 73 euro (80 ml)
Body Lotion: 30,50 euro (200 ml)





5 reacties

  1. Ik vind het flesje heel leuk gedaan, met die bubbels en hoe je hem kan kantelen. Lekker geurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het flesje is echt heel mooi ! Ben best wel benieuwd naar de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi flesje zeg! Nu nog de geur uitproberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,

    Ik heb nog niet zo lang een beautyblog. Willen jullie eens een kijkje nemen? Watermeloentjes.blogspot.nl :yay:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen