PERSOONLIJK: WEEKEND

dinsdag, oktober 23, 2012























Op zondag gebeurt het wel eens dat je mij en de boyfriend in Knokke aantreft, zeker nu het wat minder druk is geworden. Een paradijs om te winkelen zou ik het niet echt noemen, maar als je zin hebt om te shoppen op zondag kan je hier wel je slag slaan! Voor mij is Knokke niet zo ver weg en na een stressy werkweek kan ik er helemaal tot rust te komen.

Een van de winkels waar ik altijd even binnen ga is MAC, de verkoopsters zijn hier altijd zeer behulpzaam en er is genoeg ruimte om te 'bewegen'. Bij 'La Terrasse du Zoute' is het meestal gezellig zitten bij een hapje en een drankje, maar afgelopen zondag zorgden enkele terrasverwarmers toch voor heel wat minder pret. Misschien halen ze die beter terug boven als de temperaturen onder het vriespunt zijn gezakt, niet?




Ik ben nog steeds op zoek naar het perfecte paar veterschoenen mét hak! Helaas niet in de juiste kleur gevonden, grrr...





De beste macarons van bij ons: Pierre Marcolini!



Die met caramelsmaak en bosvruchten zijn trouwens heerlijk, hier naast Chanel Le Vernis in 'Vertigo'.



Het is nog wat vroeg maar het eerste kerstcadeau aan mezelf is een feit! Dit slaapkleed met bloemmotief vond ik bij Women'Secret waar de kerstsfeer al volop aanwezig is.
























In testfase: het nieuwe Vinexpert-gamma van Caudalie.


Fijne dinsdag!




4 reacties

  1. Leuke print op je slaapkleed! Ik sloeg er ook al mijn slag in de XMAS collectie :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knokke is altijd leuk hè. Spijtig dat ik niet altijd het budget heb om er overal te shoppen ;)
    En hmmmm, macarons... ik heb er al een hele week zin in, ik moet er nog eens gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen