KURE BAZAAR - NON TOXIC NAILS

zondag, oktober 28, 2012












De biologische nagellakjes van het Franse merk Kure Bazaar zijn de laatste tijd in geen enkel modetijdschrift meer weg te denken. Ze waren al een hit in de VS en Frankrijk, en het ziet er naar uit dat deze hippe lakjes ook bij ons wel eens voor een heuse trend kunnen zorgen.

Uniek aan de lakjes van Kure Bazaar is de formule, die bestaat namelijk voor 85% uit ingrediënten van natuurlijke origine zoals houtpulp, katoen, aardappelen en maïs. Daarmee is Kure Bazaar de allereerste nagellak met een nagelvriendelijke formule in de meest trendy kleuren die zijn gebaseerd op de laatste nieuwe modetrends.  

- Vrij van tolueen, formaldehyde, dibutyl phthalate en synthetische camphor.



Scandal - Chérie - Stiletto - Rouge Flore


Bohemian - Afrika - Hippie Chic - Urban 14

 
Catwalk - September - Kelly - Fabulous

 
Sofisticato - Cappuccino - Essenziale - Corso 22


Rock Star - Mon Bleu - Hipster - Stone Wash


Macaron - Rose Milk - Beige Milk


Fuji - Sakura - Kerria




Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze zoveel beter zijn voor je nagels, de kleuren zien er in elk geval al super uit!
Heeft iemand van jullie ze al geprobeerd?




5 reacties

  1. Ik ken het nog niet, maar het klinkt wel interessant. En de kleuren zijn inderdaad heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het merk nog niet. De paarse en rode tinten zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet geprobeerd! Ik heb er wel al eens iets over gelezen. Leuke kleurtjes, wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat ze niet schadelijk zouden zijn voor nagels en ik ben altijd pro natuurlijke ingrediënten. Niet dat ik daar pro in ben maar goed...
    Ik heb het even opgezocht en ik vind de prijs ook nog redelijk meevallen voor natuurlijke nagellak, zo'n 16€ in webshops. Interessant :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen