GUERLAIN: LA PETITE ROBE NOIRE

woensdag, oktober 03, 2012




Er zijn van die parfums die je alleen al omwille van het mooie flesje zou kopen. Wel, La Petite Robe Noire van Guerlain is er zo eentje! Voor deze nieuwe geur liet het Franse parfumhuis zich inspireren door het kleine, zwarte jurkje en de tijdloze elegantie van de Parijse vrouw.


Het werd een verrassende en sensuele geur op basis van zwarte kers, patchouli en roos met een gedurfde combinatie van heerlijke amandel, smakelijke rode vruchten en verfrissende bergamot.


De frisse en smeltende essence van de Turkse en Bulgaarse roos geven de geur de nodige frisheid, terwijl zoethout en gerookte zwarte thee voor de nodige 'kracht' zorgen.   






Het kristalheldere flesje, dat uitvloeit van zwart naar gepoederd roze, verschijnt als een schaduwbeeld van het perfecte zwarte jurkje met een dop die eruitziet als een omgekeerd hartje. Heel mooi!




Om het slanke silhouet van de ondeugende, aantrekkelijke en geraffineerde Parisienne in een unieke mise-en-scène aan het werk te zien, moet je zeker onderstaand filmpje bekijken!








Guerlain La Petite Robe Noire is nu reeds verkrijgbaar in de parfumerie.
Prijzen: 45,90 euro (30 ml) en 66,30 euro (50 ml)




9 reacties

  1. in het filmpje vind ik vooral de overknee laarzen van 'het model' zo leuk en ook het 'wijde rokje' dat ze erbij draagt :)

    ik ben best wel benieuwd naar het parfum :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zalig parfum, en iedere keer ik nu de reclame hoor, begin ik spontaan te glimlachen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @beauties: Echt super!! Ik denk dat deze reclamespot bij heel wat mensen in de smaak valt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het flesje super maar de geur is niet echt mijn ding. Het is precies een beetje té zoet. Ik moet het misschien een tweede kans geven want de flacon is echt té leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooie flacon! Ik had er al over gehoord, ik ben er erg benieuwd naar!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een zalig parfum terwijl ik normaal gezien niet zo van zoete geuren hou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad een vrij zwaar/zoet parfum, maar heb hem ondertussen ook en I love it. Wel maar 1 keer spuiten, anders ruikt het hele kantoor ernaar :-D
    Het flesje en de reclamespot zijn trouwens echt heel goed gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm eigenlijk niet zó super. Iets te zwaar voor mij. Het is wel een hele luxueuze en herkenbare geur.

    BeantwoordenVerwijderen