DRIES VAN NOTEN: FALL/WINTER 2012

maandag, oktober 08, 2012


Vorige week lag ik nog met een goed boek - gehuld in een zomerse strandjurk - aan de rand van het zwembad te genieten van de Turkse zon. Een schril contrast met de frisse temperaturen van hier bij ons als je het mij vraagt, en waar ik maar moeilijk kan aan wennen. De verwarming draait hier ondertussen al op volle toeren en ook de fleece dekentjes hebben hun weg naar de zetel gevonden.

Op zo'n momenten doe ik niets liever dan de nieuwste trends voor de komende herfst/winter bekijken. Altijd prachtig om door te bladeren, of om ideeën op te doen zijn de lookbooks van Dries Van Noten.

   


Van deze Belgische ontwerper ben ik al jaren fan en tracht ik dan ook elk seizoen iets uit de collectie aan te schaffen.




Op dit moment staan er enkele stuks op mijn verlanglijstje, maar deze prachtige veterschoen komt toch wel bovenaan te staan. Leuk met een iets dikkere panty én 100% workproof!





3 reacties

  1. Zijn prints zijn echt altijd fantastisch!
    Zeker tonen he, als je dit seizoen iets koopt :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dries is de nonkel van een van mijn vriendinnen! Heb hemzelf nog maar 1 keertje ontmoet, ben ook een fan van zijn collecties!

    BeantwoordenVerwijderen