DIOR: GRAND BAL VERNIS 'DIVA' + LIPGLOSS 'OR LAMÉ'

woensdag, oktober 31, 2012


De echte fans hebben het natuurlijk al opgemerkt: de make-upcollectie Grand Bal
van Dior ligt sinds enkele dagen in de winkels. Perfect voor wie de komende kerstdagen wil schitteren in stijl!

Voor wie ze nog niet heeft gezien heb ik alvast enkele swatches klaar van de Diorific Vernis 'Diva' en de Dior Addict Ultra Gloss 'Or Lamé'


























De lakjes Diorific Vernis kregen voor de kerstcollectie een prachtig rond flesje mee, dat een en al luxe uitstraalt. Een echt hebbeding met hoog collectorgehalte, zeg maar! Dior bracht ze in vier tinten uit, en eerlijk gezegd vind ik ze alle vier heel mooi.

De meest unieke kleur vind ik 'Diva', deels door de mooie shimmer die erin verwerkt is, maar ook omdat de kleur zo speciaal is. De ene keer lijkt hij donkerbruin, de andere keer donkerpaars. Heel speciaal, maar wel mooi! 




De prachtige shimmer op beeld vastleggen was echter een minder makkelijke klus, maar je ziet meteen wat ik bedoel.
























De textuur van 'Diva' is vrij gelijkaardig aan de andere lakjes van Dior, en het heeft ook een breder kwastje om mee te lakken.

Iets minder vind ik dan weer het ronde dopje dat minder goed in de hand ligt dan de 'klassieke' flesjes, al geraak je zoiets natuurlijk wel snel gewoon.





Het volgende item uit de Grand Bal-collectie dat ik jullie wil laten zien is de Dior Addict Ultra Gloss in 'Or Lamé'. Dior brengt deze lipglosses wel vaker uit, en daar is natuurlijk wel een reden voor.

De vederlichte en niet-kleverige formule maakt van deze lipgloss een echte topper! Niet alleen verzacht en sublimeert hij de lippen, hij maakt ze ook vol!



De kleur 'Or Lamé' bevat fijne gouddeeltjes die de lippen doen schitteren. Kan alleen gebruikt worden, of bovenop de lipstick voor nog meer glamour!

- Diorific Vernis: 27,25 euro
- Dior Addict Ultra Gloss: 29,52 euro



Wil je alle producten uit de Grand Bal-collectie van Dior nog eens bekijken, check het artikel hier.

Wat zijn jullie favoriete items uit deze collectie?




9 reacties

  1. Ik ben helemaal verliefd op de nagellak(potjes)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, luxueuze verpakkingen! De nagellak valt in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was echt benieuwd naar een swatch van Diva en de lak is echt heeeeel mooi, me wants!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nagellak is inderdaad heel erg mooi, de lipgloss minder vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten, en wat een schattige verpakking van de nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou de nagellak al voor de verpakking alleen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen