DERMALOGICA: MULTIVITAMIN HAND & NAIL TREATMENT

maandag, oktober 22, 2012



Naast lippenbalsem en pleisters heb ik standaard altijd wel een tube handcrème in de handtas zitten. Mijn nieuwste aanwinst om droge handen aan te pakken zonder vettig aan te voelen is de Multivitamin Hand and Nail Treatment van Dermalogica. Een intensief voedende handcrème op basis van plantenextracten en vitamines die tevens dienst doet als nagelriemcrème.

De toevoeging van antioxidanten, vitamine C en E, ginko biloba en druivenpitolie zorgen niet alleen voor een heerlijke geur maar ook voor een optimale bescherming terwijl zoethout het probleem van hyperpigmentatie belooft aan te pakken, mocht je daar last van hebben.



De grootste reden waarom ik er zo fan van ben is de lichte textuur! Niets is zo vervelend als een handcrème die maar moeilijk in de huid dringt en die als het ware op de huid blijft liggen. Deze kleeft niet, voelt niet vettig aan en trekt meteen in de huid!



Het feit dat hij ook nog eens het breken en splijten van de nagels voorkomt, én de nagelriemen voedt is alleen maar een voordeel!




Hebben jullie deze handcrème al geprobeerd?

Dermalogica Multivitamin Hand and Nail Treatment is o.a. verkrijgbaar bij Cosmeticary.
Prijs: 29,50 euro (75 ml)





3 reacties

  1. Fijn dat hij zo snel intrekt! En dat hij goed is voor de nagels is ook alleen maar een dik pluspunt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van deze heb ik nog een sample liggen. Ga ik toch is gebruiken deze week :-)

    BeantwoordenVerwijderen