DEAUTY BOX: OKTOBER

woensdag, oktober 24, 2012



In september konden jullie al kennismaken met de allereerste Deauty Box, die meteen bij heel wat mensen in de smaak viel. Ondertussen is ook de Deauty Box voor de maand oktober neergestreken, en ongeduldig als ik ben kon de doos natuurlijk niet snel genoeg worden opengemaakt.

Dat hij ook deze keer de moeite waard is, daar bestaat geen twijfel over!
Kijk zelf maar even mee...




Opnieuw een mooie variatie tussen make-up en verzorging, precies waar ik van hou! Net als vorige maand vinden we ook deze keer naast travel sizes enkele full size producten terug. 

- BIOTHERM Tonifying Exfoliating Gel normal/dry skin - 20 ml
- BIOTHERM Blue Therapy Serum - 10 ml
- SHU UEMURA Art of Hair Essence Absolue Nourishing Protective Oil - 30 ml
- KIEHL'S Lip Balm #1 - 15 ml (full size)
- L'ORÉAL Paris Color Riche Le Smoky Eyeliner 'n°201' (full size)
- L'ORÉAL Paris Mega Volume Collagene Black Smoke mascara 24h (full size)




Ik vind de Deauty Box voor de maand oktober meer dan geslaagd, en jullie?


Abonneren op de Deauty Box doe je hier.
- Maandelijks abonnement: 15 euro
- 3 maanden abonnenment: 45 euro
- 12 maanden abonnement: 165 euro





6 reacties

  1. Wauw, fijne spulletjes!
    ps; zou je de reactiebalk willen veranderen, als hij in een nieuw venster opent is dat een beetje storend.Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was erg blij met de inhoud van de doos, zeker kwalitatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Eva: Bedankt om het te melden! Ik probeer er een oplossing voor te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen