CHANEL 'MUST-HAVE COLORS'

donderdag, oktober 11, 2012


Mijn favoriete verkoopster bij Ici Paris XL weet het al, en jullie waarschijnlijk ook...
Ik ben een klein beetje verslaafd aan nagellak. Wat ooit begon met een flesje lichtroze nagellak - toen nog liefst zo natuurlijk mogelijk - is ondertussen uitgegroeid tot een flinke collectie, waar zowat elke nagellakfan spontaan blij van wordt!

Net zoals bij skincare en make-up, heb ik ook bij nagellak wel enkele favoriete merken. Meestal houd ik het bij Chanel, Dior of OPI omwille van de mooie, unieke kleuren, maar ook wel omdat die doorgaans gewoon langer op mijn nagels blijven zitten.



De lakjes die Chanel elk seizoen uitbrengt, zijn altijd wel om naar uit te kijken en kunnen voor mij niet snel genoeg in de winkels liggen. De voorbije maanden brachten ze bij Chanel enkele toppers uit, die ik zelf al heel vaak en met plezier heb gebruikt.

Enkele persoonlijke favorieten voor de komende herfst/winter zijn voor mij 'Suspicious', 'Diwali', en natuurlijk 'Pirate'.



Deze mooie fuchsia kleur 'Suspicious' komt uit de recente collectie Les Essentiels de Chanel, en is iets donkerder en 'roder' dan 'Splendeur'. Van deze kleur hebben jullie zeker nog enkele swatches te goed!



Dé ster onder de Chanel-lakjes: 'Diwali', een prachtige gouden kleur met zilveren shimmer! Voor deze nagellakkleur uit de Bombay Express collectie ging ik speciaal naar de Chanel mode boetiek in Brussel, waar hij exclusief werd verkocht. Swatches vind je hier.


Waarschijnlijk de meest klassieke kleur van de drie, maar bijzonder populair omwille van zijn jelly textuur is 'Pirate'. Een prachtige rode kleur die heel makkelijk aanbrengt. Swatches zie je hier.


Hebben jullie een favoriet?




6 reacties