CHANEL: LE VERNIS '18 ROUGE NOIR'

maandag, oktober 15, 2012



















Waarschijnlijk zit het herfstweer er voor iets tussen, maar de laatste tijd ben ik steeds meer en meer te vinden voor donkere nagellakkleuren. Mijn nieuwste aanwinst in dat rijtje is Rouge Noir van Chanel, een prachtige dieprode kleur die terecht door heel wat vrouwen een grote klassieker wordt genoemd!

Rouge Noir is niet alleen heel mooi, hij heeft ook iets magisch... beetje mysterieus vind ik. De kleur lijkt op het eerste zicht een beetje heftig, maar is toch draagbaar en stijlvol. Ik vind hem bijvoorbeeld prachtig bij een zwart jurkje, maar ook heel mooi bij een jeans.



























Op de nagels zorgt Rouge Noir voor een perfecte herfstkleur, hier twee laagjes zonder topcoat! Voor zij die niet alleen hun nagels maar ook hun lippen in deze diepe, mysterieuze kleur willen hullen, is er ook de nieuwe Rouge Allure lipstick in Rouge Noir.






Le Vernis '18 Rouge Noir' is verkrijgbaar bij de parfumerie en maakt deel uit van het vaste assortiment.
Prijs: 22,88 euro





6 reacties

  1. Erg mooie kleur, maar niet helemaal mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur. Ik ben ook helemaal into donkere kleuren de laatste weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet echt mijn kleur, al vind ik het wel heel elegant en sexy staan.

    BeantwoordenVerwijderen