PERSOONLIJK: VERJAARDAG & OP VAKANTIE!

maandag, september 24, 2012

Op 10 september was ik jarig, maar door het plotse overlijden van mijn oma, de dag voorheen, was dat eigenlijk een dagje om snel weer te vergeten. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk, en het besef dat zij er niet meer is, is bijzonder pijnlijk. Ondertussen probeer ik de draad langzaam weer op te pikken, precies zoals zij het had gewild...

In een vorig artikel konden jullie al lezen dat the boyfriend en ik een reisje naar Turkije hadden geboekt, en als alles meezit zitten wij vannacht op het vliegtuig richting Bodrum. Ik heb de temperaturen al even gecheckt en momenteel is het er 30°C, wat zeker niet slecht klinkt!

Naast relaxen en genieten van de prachtige streek, hoop ik voor jullie natuurlijk ook een aantal leuke foto's te kunnen maken. Tips of must-visits in Bodrum zijn altijd welkom!!
 

Zoals altijd heb ik een overload aan beautyspullen mee! Deze set met mini-producten kreeg ik van Rituals en enkele collega-bloggers voor mijn verjaardag. Nog eens bedankt iedereen, hij gaat zeker van pas komen! 


Op het werk weten ze dat ik mijn lunchpauze al eens durf in te ruilen voor een bezoekje aan de Inno. Van een collega kreeg ik deze geschenkbon waar ik zeker iets leuks mee kan kopen! Bedankt!


Op mijn verjaardag kwam ook de koerier langs, die me dit Chanel-tasje bracht. Wat er precies instak, zien jullie zeker in een volgende post verschijnen!























Een welgemeende dank ook voor de vele gelukwensen, kaartjes en centjes! Tijdens mijn weekje vakantie staan enkele artikels gepland, maar ik probeer zeker nog te updaten hier in het hotel!

Tot binnenkort!
Eva
xoxo


(Bron foto's hotel: Thomas Cook)





8 reacties

  1. Geniet maar volop van de vakantie, dat heb je wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vakantie! Als ik de foto's zie, moet dat zéker lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er maar goed van ! Ziet er heerlijk uit daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog veel sterkte wat je oma betreft. geniet van de vakantie en van de verjaardagscadeautjes. benieuwd wat er in het chanel tasje zit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat ziet er daar dik in orde uit. Ben echt wel een beetje jaloers (ook al heb ik mijn vakantie al gehad). Genieter daar van en ik kijk al uit naar de vakantieposts!
    Leuk om je cadeautjes te zien, hopelijk is er voor mij vrijdag ook zoveel plezier ;-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen