PERSOONLIJK: BACK TO WORK!

maandag, september 03, 2012


De vakantie zit erop! Twee weken lang geen wekker, files of stress... Zalig gewoon!
Tijdens mijn verlof heb ik vooral genoten van het mooie weer aan zee, heb ik mij af en toe aan enkele klusjes in de tuin gewaagd mét af en toe een shoppingpauze welteverstaan!



Ik ben tijdens mijn vakantie jammer genoeg ook enkele dagen ziek geweest, iets waar je niet echt naar uitkijkt als je met vakantie bent.

Waar ik wel naar uitkijk, is onze reis naar Bodrum! De laatste week van september vertrek ik namelijk met de bf naar het zonnige Turkije.



Als ik de weersverwachtigen voor Bodrum mag geloven, zal het er eind september nog zo'n 28°C zijn. Een goede zonnecrème + after sun zullen dus zeker een must zijn!

Het kiezen van een zonnecrème vind ik altijd moeilijk. Meestal kies ik voor iets wat lekker ruikt en dat doen deze van Lancaster zeker! Bovendien werd het gamma recent vernieuwd met de unieke Infrarood Technologie, wat altijd mooi meegenomen is.



Uit de nieuwe herfstcollectie Les Essentiels de Chanel kocht ik ook nog dit lakje 'Suspicious', een mooie fuchsiatint die mijn collectie Chanel-lakjes op een totaal van meer dan 20 brengt #Oeps!



Heel benieuwd ben ik naar The Moisturizing Soft Cream van La Mer! Ik kreeg er in de parfumerie een staaltje van, samen met The Radical Serum. Lang zal ik er wellicht niet mee doen, maar zo heb ik toch ongeveer een idee hoe de crème voelt en ruikt. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat ik de producten zó hard ga willen!



Fijne maandag!




5 reacties

  1. Leuke foto's! En wat heerlijk dat je nog een vakantie- vooruitzicht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, nog een weekje op vakantie, fijn! Heel benieuwd naar je mening over die nieuwe La Mer-crème!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zalig dat je nog een reis hebt om naar uit te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je nog een vakantie in het vooruitzicht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, iets om naar uit te kijken eind deze maand dus, heerlijk!!
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen