PANDORA... THE JEWELLERY

zaterdag, september 01, 2012

Het Deense juwelenmerk Pandora, bekend om z'n stijlvolle bedelarmbanden viert dit jaar zijn 30-jarig bestaan. Nog steeds populair zijn de armbanden met leuke Pandora bedels en stenen die je dankzij het gepatenteerde schroefsysteem makkelijk aan elkaar kan bevestigen voor de mooiste creaties.

Naar aanleiding van het 30-jarig bestaan én ter gelegenheid van de internationale dag van de bloggers, kreeg ik gisteren dit mooie Pandora-juweel toegestuurd!  
 


Een zilveren basic armband die je kan aanvullen met één of meerdere bedels, maar eigenlijk vind ik hem zo ook al heel mooi! 





In de nieuwe Pandora stijlgids vond ik alvast een paar leuke combinaties die ik zeker zou dragen! 


Ook de ringen zien er heel mooi uit! De combinatie van zilver en goud vind ik bij deze collectie echt wel geslaagd.  




Nog uit de nieuwe stijlgids komen deze oorbellen. Tijdloos en elegant!




De volledige Pandora-collectie en de verkoopadressen vind je op www.pandorastore.be
Kenden jullie het merk al?






7 reacties

  1. Oh, was het internationale dag van de bloggers. Is me compleet voorbijgegaan!
    Ik vind zo een vol Pandora-armbandje mooi, maar om hem volledig te vullen, kost dat best wel wat geld, jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de armbandjes van Pandora ook altijd superleuk, wel redelijk prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie armband ! Hij is inderdaad zo ook al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die vind ik ook altijd zo mooi. Juist jammer dat het nogal prijzig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die gevlochten lederen armbandjes van pandora zijn ook mooi, ik heb er een stuk of 4 met bedeltjes eraan. ik ken het merk al goed ;) veel plezier ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Damn, heb ook de dag van de bloggers gemist :-D nu ja, elke dag is goed voor een kadootje :-)

    Hele mooie armband, ik vind hem ook zo mooi zonder bedeltjes!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen