OP VAKANTIE...

woensdag, september 26, 2012

Als jullie dit lezen lig ik waarschijnlijk al te zonnen op het strand van Bodrum, vergezeld van een hele lading zonnecrèmes en tijdschriften die ik voor de reis nog snel heb aangeschaft. Zoals altijd zal ik waarschijnlijk ook deze keer weer véél te veel hebben meegenomen, maar da's weer typisch ik ;)

Op vlak van make-up heb ik het vrij sober gehouden, met slechts enkele basics. Ik gebruik sowieso niet veel make-up, en al zeker niet als ik op vakantie ben.  


Onmisbaar voor mij is nog steeds het Studio Careblend Pressed Powder van MAC, een heel fijn poeder dat voor voldoende dekking zorgt, zonder dat je het echt op de huid ziet liggen. Ik denk dat ik ondertussen al aan een derde exemplaar zit.

Om je vakantiekleurtje extra te benadrukken is het bronzing powder van Givenchy een echte aanrader! Benieuwd naar mijn mening? Check het artikel hier! Ook de Touche Eclat van Yves Saint Laurent, beter bekend als het gouden toverstafje, mocht mee in de make-up tas. Samen met de Long-Wear Gel Eyeliner van Bobbi Brown, staat de False Lash Effect mascara van Max Factor garant voor een langhoudende oogmake-up die zelfs bij 30°C mooi blijft zitten!

Het Tweezerman pincet en het wenkbrauwpotlood van Shu Uemura zitten standaard in mijn make-up tas. Ik denk dat ik ondertussen wel drie van die pincetten heb, eentje in elke tas!


















Wie de wimperkruller van Shu Uemura ooit al heeft gebruikt, weet dat deze onmisbaar is, ook op vakantie! Hier samen met nog enkele basic kwasten.


Op vlak van skincare heb ik op veilig gespeeld. Geen nieuwigheden, maar allemaal producten die dagelijks gebruik. Een reiniger van Avène, serum, ooggel en masker van La Roche-Posay en een dagcrème van SVR. De deodorant die ik het liefst gebruik is die van Clinique, zacht en efficiënt!


Sinds enkele jaren zijn er strenge regels voor de handbagage. Zo mag je per persoon slechts een beperkt aantal ml meer meenemen. Gelukkig hebben ze daar bij Hema een goedkope oplossing voor, een reisset met enkele handige flesjes die je zelf vult!



Voor the boyfriend nam ik de nieuwe zonnecrème Capital Soleil SPF50 van Vichy, en Anthelios SPF30 van La Roche-Posay mee, die zij ideaal voor een meer vette huid en geven allebei een mooi mat effect. Zelf ben ik grote fan van Sunleÿa van Sisley, verzorging én zonnecrème met SPF15 in één!


Voor het lichaam nam ik Anthelios SPF50 van La Roche-Posay mee en een SPF20 van Avène. Hopelijk heb ik tegen de laatste dagen van mijn vakantie al een mooi bruin kleurtje, zodat ik de zonnemelk SPF10 van Lancaster kan gebruiken. Na het zonnen is een goede after sun noodzakelijk, ik koos voor de Tan Maximizer van Lancaster omwille van de lekker geur.


Sinds kort zit ik aan de K-PAK van Joico! Een heerlijk gamma producten die het haar echt verzorgt zonder het te verzwaren. Momenteel gebruik ik de shampoo, conditioner en gladmakende balsem!


xoxo
Eva 




6 reacties

  1. Heel veel plezier!! De K-Pak is ook mijn persoonlijke favoriet van het merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Valt inderdaad goed mee, een goede basis om ook op vakantie lekker verder te verzorgen en er goed uit te zien!
    Geniet er daar maar verder van en ik kan al niet wachten tot ik zonfoto's te zien krijg. Ja, ik leef ook door het leven van anderen :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne producten neem je mee! Ik ben het helemaal eens met je skincare! Loove die Avène reiniger! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke producten ! Geniet er maar van ginder want hier is het echt herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen